Cytat:
Mister Bob, pytanko mam, możesz dokałdniej opisać co Ciebie sprowokowało do naprawy, pliz?
Ja mam u siebie dziwny objaw, że jak temp. silnika przekroczy 60stC (tak na oko, po wskaźniku na liczniku w conversie) to zaczyna śmierdzieć płynem chłodniczym. Płynu ubywa bardzo powoli, przez pół roku nie dolewałem nic. Dywaniki w pobliżu nagrzewnicy suche, filtr kabinowy suchy. Chyba mam tą nagrzewnicę elektryczną, ale z racji słabego aku to pewnie się nie odpala (ponoć w ostatniej kolejności komputer ją załącza). Jeden z mechaników próbował to zdiagnozować, ale rozłożył ręce. Może gdzieś kapie z jakiejś rurki przy silniku i woń przelatuje do środka, ale oglądałem tyle ile się dało i nic nie znalazłem, zamknięcie na obieg zamknięty nie pomaga.
|
Ja miałem już mokro na dywaniku, bardzo mokro i tłusto, no i śmierdziało płynem i parowała szyba.
Jeśli czujesz na zamkniętym obiegu, to ewidentnie gdzieś się poci, 99% szans, że na żeberkach nagrzewnicy bo tam najcieńsza blacha i najbardziej nadwyrężona przez zaginanie rurek.
Nagrzewnica elektryczna załączy się dopiero na opalonym silniku i jak oczywiście ustawisz grzanie.