View Single Post
Stary 19-02-2006, 07:13   #12
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Ad.1 w brew pozorom wykonanie zaworu wolnych obrotów jest bardziej skomplikowane niż zwyklego silniczka krokowego(nastawnika przepustnicy-bo w fordach nigdy nie było prawdziwego silnika krokowego). Zasada działania jest troche inna niż opisałeś i napewno nie jest brane pod uwage podcisnienie w układzie dolotowym(większośc nie ma czujnika podciśnienia, a te które maja to służy on zamiast przepływomierza). Głównym parametrem który jest brany pod uwage są tylko obroty silnika.
Ad.2 to że nie chce zejść z obrotów to wina lezy nie po stronie wtryskiwacza(y) tylko po stronie zacinajacego(cięzko chodzącego) zaworu wolnych obrotów(choc nie tylko, może nawastwić się kilka problemów). Jesli dostaje sie fałszywe powietrze to objawy sa zupełnie inne. To samo dotyczy lejącego wtryskiwacza.
Ad.3 zgadzam się
Ad.4 Nie zgadzam się jesli wszystko jest sprawne.
  Odpowiedź z Cytatem