View Single Post
Stary 23-03-2006, 22:36   #4
miloww
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-02-2006
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2007
Postów: 74
Domyślnie

Moze zanim posluchasz mechanika to sprawdz cisnienie w cylindrach.
0,5l/1000km to troche duzo. Pewnie przez pierscienie i uszczelniacze zaworowe.
To, ze klekocze, to sprawa zaworów. Jesli nie da sie ich juz wyregulowac to moze masz zjechane krzywki na walku rozrzadu. Wymiana walka to koszt kilkaset zl (u mnie 600zl), chyba ze masz mozliwisc taniej.
A jaki olej lejesz ?? syntetyk, mineralny ?
Zanim posluchasz mechanika to posprawdzaj sobie wszystko (glownie cisnienie). Ja mialem kiedys taka sytuacje z poldkiem, ze zaczal palic 15l na 100km. W serwisie FSO powiedzieli, ze silnik do remontu i ze to bedzie kosztowac ponad 2tys. zl. Ale zawiozlem do innego mechanika, wyregulowal za 50zl i palil 7l/100km (w trasie), zrobilem nim jeszcze 50tys. km i sprzedalem go. I z tego co wiem to jezdzi do tej pory bez problemow.
Posprawdzaj wszystko zanim wyrzucisz silnik.
miloww jest offline   Odpowiedź z Cytatem