View Single Post
Stary 04-11-2006, 18:51   #13
Bart
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-03-2006
Skąd: Kraków/Bielsko
Postów: 636
Domyślnie

Cytat:
Napisał rafar
A fachowcom metodą inwazyjną zabiera to chwilkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zrobiłem to w jakieś 3 minuty, ale musiałem się zdecydować "poświęcić" nakrętki...
Szlifiera i klucz "francuz" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (Moje motto: "NIC NA SIŁĘ, WSZYSTKO MŁOTKIEM" :fcp12)

Cytat:
Napisał rafar
Chyba musisz odżałować stare nakrętki zabezpieczające i kupić nowy komplet
Odżałowałem już ;(

Cytat:
Napisał rafar
Źle się wyraziłem ale właśnie o to mi chodziło, że "bezinwazyjnie" raczej nie da się ściągnąć.
Da się ściągnąć wszystko co ma jakiś punkt zaczepienia. Bawiłem się dzisiaj fajnymi specjalistycznymi końcówkami... (350 PLN komplecik!) Miały tak jakby lewy gwint w środku schodzący się do stożka... Były z jakiegoś twardego stopu i przy odkręcaniu za ich pomocą "zacinały" się w materiale co umożliwiało odkręcenie nawet zapieczonych śrub (również zabezpieczających - ale nie FORDowskich Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
__________________
Pozdrowienia, Bartek
MONDEO 2.0 TDCi '02
CB PRESIDENT JOHNNY II + SIRIO SNAKE
Bart jest offline   Odpowiedź z Cytatem