View Single Post
Stary 13-02-2007, 23:16   #18
Twitter1
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-09-2006
Postów: 33
Domyślnie

Witam !!!



Przypadkiem dowiadywałem się o ceny dzisiaj czujnika poł. przepustnicy i tak :

Firma zajmująca się FORDem z Wrocławia (jakaś tam) - 560zł oryginał
Allegro podróbka (zamiennik) nowa - ok 235zł
Przechodzony to różnie za 30zł idzie kupić ale pewnie taki sam co i ja mam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A przypadkiem nie jest tak (mogę źle myśleć) że stycznik działa w momencie kiedy przepustnica zaczyna wędrówkę od punktu powiedzmy 0 do 100% i odwrotnie ale w okolicach punktu 0 ???

Bo jeżeli tak to się nie myliłem wcześniej co do czujnika położenia przepustnicy ponieważ jakby nie działał wogóle i reagował by tylko sam stycznik w ten sposób co napisałem to po wciśnieciu pedału gazu do oporu, odczekaniu chwilkę aż dioda zgaśnie i próbie powolnego powrotu do początku dioda powinna nie reagować a u mnie było inaczej tzn. zaświecała się jak i na początku tak i na końcu dlatego się zastanawiam jak to jest z tym stycznikiem ?

Jutro jak coś wymyślę z tym czujnikiem poł. przepustnicy i uruchomię silnik opiszę co i jak.

Acha odnośnie pomylenia (zamiany) wtyczek od czujnika temp. cieczy i termowłącznika wentylatora to starczy na tyle kabla ??? :fcp3

Pozdrawiam
Twitter1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem