View Single Post
Stary 29-08-2008, 16:03   #14
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie Re: Silnik 2.0 DOHC - problem

Krzychu32, filtr może i powinien mieć zaworek zwrotny, nie każdy filtron go ma.

Co do ciśnienia oleju to pomiar proponuję po to aby ustalić czy ciśnienie nie jest za niskie np. z powodu zaworka bądź zużytej pompy.

a jak klepie i jeździsz to w pojeździsz jeszcze sporo ( no chyba że to już nawala tak że agonia bliska )
Ogólnie przez to że klepie zaczyna się zużywać bardziej niż normalnie wałek i się wybijają koniki, ale to ogólnie dość długotrwały proces zanim się coś poważnego stanie. Możesz nawet ze 100 kkm zrobić i nie zauważyć żadnych skutków.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem