![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-08-2008
Skąd: Poznan
Model: Escort MK7
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 30
|
![]()
Witam ! A mianowicie jak w temacie skrzeczenie - jak przejezdzam przez prog zwalniajacy to skrzeczy jak stare krzeslo glownie w lewym przepdnim kole, strzlelanie - przy mocniejszym hamowaniu pojawia sie taki dzwiek strzelania nie mam pojecia od czego to jest tarcze i klocki byly wymieniane. Oprocz tego wczesniej pekla mi guma ochronna na przegub troche mi teraz charczy przy zrywnym ruszaniu na skreconych kolach ale czy to moze miec wplyw na strzelanie przy hamowaniu ?? Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
![]()
Zdemontuj lepiej amortyzator i zobacz czy sprężyna np w kielichu nie pękła. Ja miałem podobnie ale z tyłu.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
|
![]()
1.Sprawdź czy nie masz gdzieś luzów, głównie chodzi mi o sworznie i tuleje wahacza, no i może drążki kierownicze.
2.Spotkałem się też z przypadkiem że pod tarczą "siedział" solidny kawałek rdzy (wpadł tam prawdopodobnie podczas demontażu koła) i też skrzeczało. Więc jeżeli pkt 1 nie da rezultatów to zdejmij tarcze, młotek w łapę, opukaj wszystko, oczyść i może to pomoże Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
Na początek wymień przegub może się rozsypał i brakuje już w nim kulki i strzela,jak nie ustąpi to szukaj dalej,bo przegub i tak musisz wymienić.Pozdro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Śląsk
Model: Escort MK 7
Silnik: 1.6 16 v ZETEC
Rocznik: 1997
Postów: 17
|
![]()
Ja też mam do wymiany przegub ale go tylko słychać przy skręconych kołach. Mam podobnie jadę przez próg zwalniający i takie skrzypienie amorów z przodu heheh zauważyłem,że to tylko rano jak jest zimno jak auto stoi po nocy później,gdy autko się rozchula to nic nie skrzypi. Ja bym się nie przejmował i wymienił przegub masz to co ja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-08-2008
Skąd: Poznan
Model: Escort MK7
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 30
|
![]()
Sytuacja wyglada tak ze klocki tarcze, koncowki drazka, laczniki stabilizatora i gumy na stabilizatorze jest wszystko nowe, amory maja jakies poltora roku firmy kayaba, fakt ze sprezyn nie wymienialem, ale to raczej wykluczam bo jak myje auto i podam mu za kolo z karchera to zero skrzypien i strzalow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to jest troche dziwne. W najblizszym wolnym czasie wymienie przegub i zobacze czy bedzie poprawa. Pozdrawiam wszystkich
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-08-2008
Skąd: Poznan
Model: Escort MK7
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1997
Postów: 30
|
![]()
A zapomnialem dodac ze sprawdze jeszcze sworznie i tuleje wahacza jak "suchyyy" wczesniej pisal bo to tez moze byc z tym zwiazane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-01-2008
Skąd: ZET GIE(Zielona Góra)
Model: ESCORT | CITROEN C5
Silnik: 1.8TD-IC | 2.0 HDI
Rocznik: 07/1997 | 05/2001
Postów: 429
|
![]()
Jeszcze może skrzypieć guma na drążku stabilizatora miałem już ten problem kilka razy to wszedłem pod auto odkręciłem te mocowania i wlałem troche na te gumy oleju i na jakies pół roku spokój,to głównie występowało u mnie jak było sucho i po jakimś piaszczystym terenie jeździłem,jak popadało i ta guma zmokła to cisza,ale jak pisałem zacznij od przegubu,Pozdro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-10-2010
Skąd: Żywiec
Model: escort / civic EG4
Silnik: 1.4 / 1.5 D15B2 +
Rocznik: 1993 / 1994
Postów: 98
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
|
![]()
Bardzo polecam sprawdzic srube trzymajaca piaste i luz na lozysku, jesli ci sie kolebie kolo z piasta to ci bedzie skrzeczec i strzelac (tarcza o jarzmo trze i skrzeczy, strzela i rozne takie odglosy).
__________________
-- Są tylko dwie firmy produkujące dobre łożyska: Timken oraz Timken. |
![]() |
![]() |