|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-06-2014, 16:57 | #1 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
|
Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Witam, mam galaxy MK1 2.3l w gazie sekwencyjnym założonym 2lata temu, instalacja KME.
Problem polega na tym, że podczas przyspieszania między 2700,2800 a 3000,3200obr (mniej więcejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) autko ma objaw, jakby go coś zatykało w wydechu, dość głośno wtedy buczy, jakby był tłumik zapchany i nie przyspiesza, jak przejdzie 3000,3200obr to znowu odzyskuje moc... Wymieniłem kable, świece i cewki. Potem końcowy tłumik i złączkę elastyczną wydechu, katalizator zastąpiony strumienicą. Przepływomierz wyczyszczony, a EGR'a nie ma (chyba poprzedni właściciel wywalił i zaślepił). Dodam jeszcze, że podczas przyspieszania nadmuch z klimy słabnie, możliwe, żeby to wina sprężarki była? |
05-06-2014, 20:28 | #2 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Objawy identyczne na obu rodzajach paliwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
06-06-2014, 16:28 | #3 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
hmm... wydaje mi się, że na benzynie jest lepiej, ale czy całkowicie objawy ustępują, to nie wiem, jutro postaram się dokładniej to sprawdzić. I jeszcze wyłączę klimę, bo wydaje mi się, że jak klima mocno musi chłodzić, to jest właśnie ten objaw. dziś jeździłem i jakoś tego tak mocno nie czułem, ale jak zrobiło się gorąco, to było wyraźnie gorzej i mocniej spadała siła nawiewu z klimy jak przyspieszałem...
|
07-06-2014, 18:57 | #4 | |
ford::advanced
Imię: Darek
Zarejestrowany: 13-04-2009
Skąd: Bełchatów
Model: S Max
Silnik: 2.0 TDCI 180KM
Rocznik: 2007
Postów: 492
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Cytat:
Co do obrotów to nie przełącza ci wtedy na benzynę czasami ........... jest w parowniku jakaś dysza u mnie ona miała za małą średnice i objaw był taki że auto wraz ze wzrostem prędkości słabło a jak popuściłem troszkę gazu to zbierał się jakby lepiej. Po wymianie dyszy auto ożyło. |
|
09-06-2014, 20:22 | #5 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Niestety na benzynie tak samoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy może to mieć związek z klimą?
Aha... jeszcze mi się przypomniało, że mam wgniecioną rurę między plecionką a katalizatorem, wgniecenie ma jakieś 15cm dł i 3cm szer niezbyt głębokie, jakiś może centymetr... Ale to by chyba cały czas zamulał, a nie tylko czasem... a sonda lambda...? |
11-06-2014, 16:00 | #6 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Kolejne sposptrzezenia: spalanie wynosi w miescie 19,5l z klima. Czy w polowie pusta klima moze dawac takie efekty? zamulanie, spadek mocy i nawiewu podczas przyspieszania i wysokie spalanie?
|
11-06-2014, 16:14 | #7 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Wpisz w wyszukiwarkę duże spalanie i zaznacz Galaxy MK1 będziesz miał kilka tematów, co posprawdzać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
11-06-2014, 16:21 | #8 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-11-2008
Skąd: Grudziądz
Model: Focus MK1 1,8TDDI kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 37
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Mniej wiecej wiem, co może powodowa duze spalanie. kable, swiece, cewki wymienione, wydech tez zrobilem, hamulce odpowietrzone i zregenerowane zaciski(tarly klocki z tylu), przeplywka sprawdzona i wyczyszczona, egr brak, filtr powietrza tez ok. przepustnica wzglednie czysta.
Wiem, ze mam w polowie pusta klime i ze objawy jakos moga sie z nia laczyc bojak przyspieszam to klima slabnie jak juz pisalem. zastanawiam sie wiec czy warto wydac 120zl na nabicie klimy i czy to pomoze w osiagach i spalaniu auta. Ostatnio edytowane przez mrocznyszewc ; 11-06-2014 o 16:57 |
11-06-2014, 19:19 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-03-2014
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3 16v DOHC
Rocznik: 1999
Postów: 110
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
czujnik temperatury, sonda?
|
11-06-2014, 21:27 | #10 | |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Dziura między 2700 a 3000obr, 2.3B+G
Cytat:
Masz w kilku tematach wypunktowane co sprawdzić przy wysokim spalaniu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|