|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-03-2015, 10:05 | #1 |
Postów: n/a
|
Obudowa kolumny kierwniczej - szybkie pytanie
Witam,
W innych wątkach znalazłem opis jak ściągnąć obudowę kolumny kierowniczej (2 rożne śruby od spodu - to właściwie jest oczywiste bez szukania i wystarczy tylko spojrzeć). Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że po odkręceniu tych śrub obudowa nie chce zejść (odciągałem, szarpałem dosyć mocno i myślę, że jak to zrobię ciut mocniej to coś urwę). Czy są tam jeszcze jakieś zaczepy (jeśli nie to do głowy mi przychodzi tylko jedna myśl, że poprzedni właściciel coś tam robił i skleił obudowę dolną z górną na kropelkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ? Pozdrawiam |
18-03-2015, 10:16 | #2 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,070
|
Odp: Obudowa kolumny kierwniczej - szybkie pytanie
Zdejmuje się najpierw górna połowę. Ma zaczepy od strony obudowy koła kierowniczego - czyli na ściance "prostopadłej". Część plastikową pod zegarami (do której przyczepina jest "szmatka") ciągnie się do siebie - jest na dwóch zaczepach pod zegarami.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
18-03-2015, 10:19 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Obudowa kolumny kierwniczej - szybkie pytanie
Dzięki za szybkość. Dzisiaj mam nadzieje zdążę zrobić to po widnemu i będę więcej widział niż wczoraj z latarką.
|