Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-08-2009, 13:45   #1
glaeken
ford::advanced
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
Domyślnie ABS nie działa. Kontrolka nie świeci.

Witam,
Escort z '96 1.4 Efi PTE

Nie dziala mi ABS, nie dzialal jak juz kupilem auto.
Kontrolka od ABS nie swieci, nawet nie wiem czy taka jest.
Pompa od ABS jest po lewo w komorze silnika przy podszybiu. Kable nie sa uszkodzone.
Czujniki przy kolach sa, kable nieuszkodzone. Czujniki w miare czyste.

Czy ktos moze mnie naprowadzic od czego zaczac?

glaeken jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2009, 17:53   #2
defender118
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 04-07-2008
Skąd: RZESZÓW
Model: Mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 257
Domyślnie Odp: ABS nie działa. Kontrolka nie świeci.

Zacznij od sprawdzenia czy poprzedni właściciel nie wyjął żarówki od kontrolki absu w liczniku.
defender118 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2009, 08:08   #3
glaeken
ford::advanced
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
Domyślnie Odp: ABS nie działa. Kontrolka nie świeci.

Nienawidze wyciagac licznika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak juz wyjme, to chociaz sobie przerzuce dodatkowe kable, bo juz 12 zyl z kabiny do silnika nie starcza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam samochod SMC (Self Modified Car) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dwa systemy paliwa, dwa systemy zasilania elektromagnesu rozrusznika, dwa systemy zasilania szyny wtryskow, zdublowane polaczenia alternator-akumulator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do tego Woltomierz bezposrednio podpiety do aku(oczojebnyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), dwa termometry (glowica/parownik) i jeszcze niedlugo bedzie przelacznik trybu econo/normal/turbo do gazu realizowany przez wpiecie 1V na sonde do centralki gazu (zamknie zawor do MIN. a min bedzie ustawione zeby jechal na ubozszej mieszance np. do jazdy w trasie). Pseudo-turbo bedzie odwrotnie, na sonde pojdzie 0V, wiec centralka otworzy zawor na MAX ustawiony na ok. 30% wiecej gazu (niezlego kopa ma wtedy, gumy piszcza ze hej przy tym 1.4, a cuchnie przy tym gazem ze hoho Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)

ps. Tak sie przygladalem kontrolkom i na zadnej nie widze ABS, ale moze bedzie widac dopiero jak sie podswietli (chociaz na czesci kontrolek widac co pisze bez podswietlenia) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[EDIT]
aaa jeszcze bym zapomnial ze docelowo beda 3 baterie żelowe po 7Ah do wspomagania odpalania w razie jak by glowny aku powiedzial dziekuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no i w planach wymiana wszystkich lozysk na lotnicze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (tylko te ceny zabijaja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)

Ostatnio edytowane przez glaeken ; 21-08-2009 o 08:14
glaeken jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2009, 16:17   #4
domin83
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-08-2009
Skąd: Piątek
Model: escort
Silnik: 1,8 TD 70KM
Rocznik: 1997
Postów: 13
Domyślnie Odp: ABS nie działa. Kontrolka nie świeci.

A może bezpiecznik od ABS-u należaloby sprawdzić?
domin83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-08-2009, 23:16   #5
glaeken
ford::advanced
 
Imię: M
Zarejestrowany: 12-09-2008
Skąd: Radom
Model: MK7
Silnik: 1.4 CVH-PTE EFi
Rocznik: 1996
Postów: 321
Domyślnie Odp: ABS nie działa. Kontrolka nie świeci.

Bezpieczniki sprawdzone. Ale przekaznikow jeszcze nie sprawdzalem.
Jak bede rozkrecal pol auta zeby wyjac licznik to przy okazji sprawdze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
--
Są tylko dwie firmy produkujące dobre łożyska: Timken oraz Timken.
glaeken jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:42.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.