![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-03-2011
Model: fokus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]()
Witam.
Mam prośbę czy mógłby mi ktoś wskazać lub dokładnie nakierować gdzie mniej więcej jest czujnik ciśnienia doładowania turbiny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Wołomin i okolice
Model: Accord Typ S
Silnik: 2.4 Pb + Podtlenek LPG ;)
Rocznik: 2004
Postów: 546
|
![]()
nazywa sie to czujnik ciśnienia doładowania w układzie dolotowym. a czemu szukasz tego czujnika?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
chodzi Ci zapewne o MAP sensor. Jest on przykrecony do sciany grodziowej po srodku. wchodzi w niego wezyk podcisnienia i wiazka 2 lub 3 kabelkow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-03-2011
Model: fokus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
![]()
a może określ jaki masz silnik bo 2003 i1,8 były dwa,no dobra trzy ale w ropie dwa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-02-2008
Skąd: Ostrów
Model: Focus MK1 (kombi)
Silnik: 1.8 TDDi 90KM
Rocznik: 2001 (przed liftem) [czarny]
Postów: 116
|
![]()
To sprawdź jeszcze czy się ten przewodzik co leci do tego czujnika nie przepalił
Ja tak miałem i też coś podobnego na błędzie wywalało awaria czujnika ciśnienia doładowania |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-03-2011
Model: fokus
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Oświęcim
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 51
|
![]()
tak to wygląda
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez wieslaw75 ; 28-10-2012 o 16:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-10-2007
Skąd: Krakow-Wieliczka
Model: B Y Ł Focus Kombi / JEST Fiat Croma
Silnik: 1.8 TDCi / 1.9 16v 150
Rocznik: 2007 / 2008
Postów: 186
|
![]()
Witam,
mam problem, otóż nie fortunnie przy dokrecaniu opaski weza powietrznego do EGR ułamał mi sie przewód PA od czujnika MAP SENSOR - EGR i teraz nie wiem czy jest on zdejmowany czy nie. SPotkał sie ktos z tym juz? Dodam ze klejenie nic nie daje. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-10-2007
Skąd: Krakow-Wieliczka
Model: B Y Ł Focus Kombi / JEST Fiat Croma
Silnik: 1.8 TDCi / 1.9 16v 150
Rocznik: 2007 / 2008
Postów: 186
|
![]()
Usterka naprawiona, przewód poliamidowy nie wystepuje osobno tylko razem z czujnikiem, koszt 370 zl.
Koszt naprawy poniesiony przeze mnie to 3,8 zł. Przewód zamieniłem rurką miedzianą do hamulców o przekroju fi 6mm i skreciłem to 2 opaskami. Co do uszkodzonego przewodu, strzelił jak zapałka a do tego kolektor ssący i wąż od intercoolera był delikatnie osmolony, tzn przewód musiał być już nieszczleny. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|