|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-12-2012, 15:03 | #1 |
ford::amateur
Imię: Józef
Zarejestrowany: 23-12-2012
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
Witam,
mam problem z moim MK1 1.8TDDi z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Pęcherzyki powietrza wydostają się filtra paliwa do pompy wtryskowej. Sprawdziłem doprowadzenie ze zbiornika i dostarcza ono paliwo bez powietrza. Wymieniony jest również filtr paliwa, mimo to problem nie ustąpił. Czy macie pomysły czym to może być spowodowane??? |
28-12-2012, 14:36 | #2 |
ford::average
Imię: Jarosław
Zarejestrowany: 03-12-2012
Skąd: Lublin
Model: FOCUS
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 197
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
Kolego może oringi na szybkozłączkach trzeba zmienić przy filtrze.
__________________
TDCI to ZŁO!!. |
28-12-2012, 22:39 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-07-2011
Skąd: Piaseczno
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 TDci
Rocznik: 2003
Postów: 22
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
U mnie w TDCi był taki problem że nie odpalał na zagrzanym silniku. Okazało się że jest to czujnik położenia wałka rozrządu. Problem ustał całkowicie
|
28-12-2012, 23:42 | #4 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
czy filtr jest prawidłowo zalozonyy ?, niektóre zamienniki maja za wysoki kolniez na powrocie i szybkozłączka ta ktora sie przetyka zawleczka źle wchodzi i niby da sie przetknac a siedzi zle i ciagnie powietrze. Dalej oringi na szybkozlaczach- ida chyba po 2 sztuki na jedne. Dalej zostaje czujnik polozenia walu korbowego, w tddi nie ma czujnika polozenia walka rozrzadu. Ogolnie na poczatek doprowadzenie paliwa sprawdz dobrze, zamocowanie filtra ( szybkozlaczy w nim ) .
|
29-12-2012, 13:38 | #5 | |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
Cytat:
|
|
29-12-2012, 18:51 | #6 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
ale nazywa sie to czujnik kąta obrotu pompy. w pokrywie zaworow nie ma jak w TDCi
|
29-12-2012, 19:32 | #7 |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
w pokrywie nie ma,jak zwał tak zwał ,ale pełni role czujnika wałka rozrządu
|
29-12-2012, 20:17 | #8 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Kłopot z odpalaniem na rozgrzanym silniku
tak pelni taka sama funkcje ale jego raczej nie wymieni sam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zostaje to co wczesniej napisalem do sprawdzenia.
|