Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-10-2007, 19:01   #1
marcin1984
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
Domyślnie [mk1] cewka (prąd)

czy np uszkodzona cewka moze wpływać na falowanie obrotów jak jest zimny ( jest słabszy i pluje z wydechu wodą albo benzyna ) silnik sprawdziłem i wymieniłem
-swiece
-kable
zawór odp skrzyni korbowej
-zaslepiłem EGR
-wym. przepalony zawór
- krokowca
-przeczysciłem przepływomierz
-sprawdziłem uszczelki pod listwą wtryskową
-sprawdziłem przewody cisnieniowe
i nie wiem co jeszcze

__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !!
marcin1984 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-10-2007, 19:07   #2
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

objawy uszkodzonej cewki zapłonowej to: "wypadajace" zapłony, nierówna praca na wolnych obrotach, przerywanie przy duzym obciazeniu silnika, totalny zgon autka itd...


plucie woda z tłumika nie jest na pewno wina cewki zapłonowej

a czujnik temperatury cieczy i przepływomierz sparadziłes ? bo czyszczenie przepływki uszkodzonej raczej nic nie da....
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-10-2007, 19:10   #3
marcin1984
ford::average
 
Zarejestrowany: 25-09-2007
Postów: 53
Domyślnie

czujnik temp. cieczy wymieniony na nowy a przepływomierz to niby czyszczony ale musze wykąbinować inny aby sprawdzić na 100% ale jak go kupiłem to silnik był myty chyba bo bardzo czysty to moze coś zostało zalane ?? mam go już około 3 miechów to chyba by już wysuszyło sie co wy na to co mogło ulec zalaniu ???
__________________
a złota rybka ?? do piwnicy !!
marcin1984 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2008, 20:24   #4
jewro
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 11-04-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Kombi TREND
Silnik: 2.0 Tdci 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 133
Domyślnie Re:

Cytat:
Napisał -waldi-
objawy uszkodzonej cewki zapłonowej to: "wypadajace" zapłony, nierówna praca na wolnych obrotach, przerywanie przy duzym obciazeniu silnika, totalny zgon autka itd...


plucie woda z tłumika nie jest na pewno wina cewki zapłonowej

a czujnik temperatury cieczy i przepływomierz sparadziłes ? bo czyszczenie przepływki uszkodzonej raczej nic nie da....
witam panowie mam podobne objawy przy duzym obciazeniu silnika dławi sie zachowuje sie jakby byl zalany jest pozniej problem z odpaleniem prosze o rade :566: jewro
jewro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-06-2008, 07:46   #5
1olek
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar 1olek
 
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
Domyślnie Re: cewka (prąd)

jewro, ty masz Diesla wiec nie masz cewki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i nie mozesz zalac swiec bo ich nie masz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW !
1olek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2008, 20:27   #6
Maciek_ford
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-12-2007
Postów: 20
Domyślnie Re: [mk1] cewka (prąd)

witam Panów, mam problem z Mk2 2.0 Zetec 97r. na benzynie autko normalnie zapala chodzi na wolnych obrotach tez bez zarzutów ale dodam gazu to zanim wejdzie na obroty troszke sie dławi. a jesli chodzi o jazde na benzynie to do 3tys obr. jest ok. szybciej juz sobie nie pojade dusi sie na 3 sek. i dalej jedzie za chwile to samo. na komputerze mechanik wykrył 3 błedy od automatycznej skrzyni biegów ale on takiej nie ma :fcp1 po tygodniu poszukiwan poddal sie i powiedzial ze to cewka, to zabrałem od niego auto i dalej z tym walcze. moim zdaniem to nie cewka bo na gazie normalnie pracuje tylko na benzynie. wymieniłem wszystkie filtry, kable, swiece. i nie wiem co dalej. Pomóżcie koledzy
Maciek_ford jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.