![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-06-2008
Skąd: Wielkopolska
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI (115 KM)
Rocznik: 2001
Postów: 42
|
![]()
Pytanie to zwracam głównie do użytkowników silnika TDDI którzy zakupili nowe autko, a teraz mają takie dziwne przejście w okolicy 2tys obrotów
Czy jak auto było nowe to też miało takie objawy czy ta przypadłość stała się po przejechaniu większego przebiegu. Jakoś mi się nie chce wierzyć ze to normalne chyba ze tak ten silnik ma od nowość Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 22-09-2010
Skąd: Szczecin
Model: BMW E38 - siódema ;)
Silnik: 3,5 V8
Rocznik: 1998
Postów: 371
|
![]()
Przejscie -masz na mysli lekkie zdławienie?
u mine tak jest przy delikatnym przysopieszaniu...jak daje w pedał idzie jak burzaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sprawdziłem pompe wtryski..świec4e wymienione kolektor dolotowy i egr wyczyszczone (Tobie polecam ten zabieg na poczatku) turbo sprawdzone u turbiniarzy....nie wiem...mechanik powiedział zeby zaślepic EGR...nie wiem..idzie weekend bedziemy walczyc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,076
|
![]()
Nie wiem o jakim przejsciu mowisz,nie mam tego.pozdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-08-2008
Skąd: NOH
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI TIT
Rocznik: 2008
Postów: 285
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 24-03-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2005
Postów: 2
|
![]()
To turbina się załącza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: kędzierzyn-koźle
Model: mondeoIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 150
|
![]()
witam
Ja też wyczuwam moment załączania się turbiny....może nie turbo-dziura ...ale jednak wyczuwalne pozdrawiam.............. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 22-09-2010
Skąd: Szczecin
Model: BMW E38 - siódema ;)
Silnik: 3,5 V8
Rocznik: 1998
Postów: 371
|
![]()
no ale o czym swiadczy takie szarpnięcie, zdławienie?turbo sie skończyło?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-08-2008
Skąd: NOH
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCI TIT
Rocznik: 2008
Postów: 285
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
|
![]()
Panowie czy silnik 2.0 TDDi 115PK ma turbo ze zmienną geometrią łopatek czy bez regulacji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-03-2010
Skąd: Elbląg
Model: Fiesta mk7
Silnik: 1,6 duratorque
Rocznik: 2013
Postów: 109
|
![]()
Ja mam ze zmienna geometrią , zdaje się że jeżeli masz przepływomierz to masz zmienną geometrię.
|
![]() |
![]() |