![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Witam, to jak wymienic samo ECU wiemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moje pytanie dotyczy roznic miedzy mapa zaplonu, czasem i dlugoscia wtryskiwania paliwa miedzy ECU od essa 1.6, a ECU od mondeo 2.0, moze ktos posiada takie informacje i moglby sie podzielicGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez corneliusab ; 03-07-2009 o 12:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Postów: n/a
|
![]()
w mondeo są duzo krótsze. Nie bedzie pasować, chyba, ze go przeprogramujesz.
|
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
OK, a gdy by załozyc wszystko, listwe, wtryski, przepływke i czujnik poł przepustnicy, wtedy mamy kompletny osprzet z mondeo tylko pojemnosc mniejszą, reszta czujnikow gra tak samo jak w 1.6 czy innych.\
Oczywiscie osprzet jak wałki i cały dolot tez z mondeo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Postów: n/a
|
![]()
tak, jak wymienisz to plus jeszcze blok, tłoki, korbowody, wał i reszte, to bedzie ok.
|
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
|
![]()
no raczej nie, producent nie podaje takich wynalazkow. Czasy wtrysku mozna by jeszcze moze czym odczytac, ew z interfejsu gazowego, ale mapy zaplonu to raczej juz nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Tak sie zastanawiam po co zmieniac dodatkowo jak piszesz dol silnika, skoro skok tloka jest ten sam w 1.6, 1.8 i 2.0, jedynie komora spalania jest wiekszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja mam u siebie zmieniony dolot od mondeo plus walki od 1.8 130KM. W tej chwili jest tak, ze moment obrotowy przeniosl mi sie nizej (nie potwierdzone testem z hamowni, odczucieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) w tej chwili czuje, ze ciagnie od 2500 obr., a wczesniej na serii bylo to w granicach 3500 obr. Obrotek idzie np. na dwojce do 6250 obr. i odciecie, gdzie wczesniej do 5500 i byl koniec ale jest tez tak teraz tak, ze 180-190km/h (licznikowo) i koniec, jak dojdzie mi do tej predkosci i wcisne mu dalej gaz to czuc przyhamowanie auta, moim zdaniem jest to brak paliwa, znaczy za duzo powietrza, za malo paliwa, dlatego tez pytam o to ECU z mondeo. Pomoze ta zmiana na to co opisalem wczesniejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wtryski mam jeszcze seryjne, chyba, ze do tego wtryski bedzie tez trzeba zmienic, bo nie wiem do ilu KM pociagna wtyski od 1,6. Od 1,8 znalazlem, ze dadza rade do 140KM.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
a ja mam serie 1,6 i "ciagnie" od 1500 obrotów do 6500, nie mam problemu z odcieciem az do 4 biegu(na 5 nie próbowałem), moment prawie maksymalny jest od 1500(na gazie wiekszy) wszystko potwierdzone na hamowni.
bez problemu jedzie do 190(wiecej nie próbowałem) i to nie koniec, wiec nie widzę potrzeby przeróbek. Owszem, nie pogardziłbym wiekszym momentem i mocą, ale to tylko poprzez wymiane silnika. |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Na gazie to wiem, ze moment obrotowy zaczyna sie od nizszych obrotow, tylko tu nie jest temat o gazie i ja go tez nie mam. Wczesniej jechal 195 (licznikowo-seria), a teraz przy 190 czegos mu brakuje, moim zdaniem paliwa. PO zmianie ECU od mondka poprawi sie czy nieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
ja wsadzilem kiedys do swojego 1.6 ecu od 1.8 ,zmienilem dolot powietrza, przeplywke i nie chcial jezdzic. odpalal chwile popracowal i gasl. jak juz udalo sie nim ruszyc to byla masakra, tzn. przerywanie, szarpanie, brak mocy - cos jak brak paliwa. sadze, ze musialbys wymienic wtryski i do tego pompe paliwa ale to tylko moje przypuszczenie. reszte juz zmieniles. moze podjedz na szrot wez ecu podlacz i sprawdz tylko przejedz sie nim bo z poczatku na wolnych moze dzialac poprawnie - tak bylo u mnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|