![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
![]()
Witam szanownych kolegów forumowiczów essiego.Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość odłączenia w jakiś sposób wspomagania,lub czy też może jest odpowiedni pasek omijący koło napędzające wspomaganie?Chodzi o silnik 1,4 na jednopunkcie 93r.Z góry dziękuje za pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
![]()
Zeby odpiac wspomaganie musisz miec maglownice bez wspomagania, inaczej ta ktora masz u Siebie nie bedziesz w stanie ukrecic kieronicą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
![]()
A nie da rady bez ingarencje w maglownice?Właśni to jest powód dla którego chciałbym nie mieć tego wspomagania.Na co dzień jezdze tez starem 244 bez wspomagania, i to ,ze w escorcie jest bardzo mi przeszkadza.Poprostu nie moge się przyzwyczaić do lekkiego kręcenia kierownicą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
![]()
jeździj tylko starem. Duży , bezpieczny itd
A na poważnie to myślałem że Ci cieknie itp. Żebyśmy wszyscy mieli takie problemy... Hehe jakiś czas temu ktoś chciał założyć do essiego bo nie miał.
__________________
CBR 1000RR + MICRON ![]() FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-06-2008
Skąd: szczecin
Model: escort
Silnik: 1,8
Rocznik: 1992
Postów: 98
|
![]()
Do stara juz kombinowałem, orginalnie się nie da.Pierwszy model z tych 244.Tak za duzo przeróbek i pracy, żeby to działało w starze i oczywiscie kasy.Swoja jest to troche denerwujace wsiadając do sam. ,gdzie te wspomaganie jest, poprostu brak wyczucia kierownice mozna urwać.Może star i bezpieczniejszy ale pali koło 25 litrów ON na pusto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]() Cytat:
i nawet założyłGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i działaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zajelo mi to tylko 4 dni pod blokiem po pracy (razem z wymiana zawiechy).. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
![]()
No to możesz koledze sadzik81 podarować ta maglownice bez wspomagania o ile jest w dobrym stanie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Moim zdaniem demontaż wspomagania bo kreci się za lekko to trochę przegięcie. sadzik81 ale oczywiście jak tak bardzo Ci to przeszkadza to możesz się wsiąść za robotę i się tego"ustrojstwa" pozbędziesz. Myślałem też że wystarczy tylko rozłączyć pompę ale jak widać chyba nie jest tak łatwo. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Możesz też spróbować dać krótszy pasek i ominąć pompe wspomagania. A nóż taki opór będzie Ci odpowiadał. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja wspomagania nie mam i nie czuje się z tym źle. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A generalnie to proponuje wypić browara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
CBR 1000RR + MICRON ![]() FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]()
stara maglownica poszla do escorta z pizzeri znajomego bo jezdza vanem i im padłaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
nie wiem czy Ci coś ta wymiana da.... u mnie bez wspomagania (escort) kręciło się lżej niż teraz w oplu ze wspomaganiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zapewne problemem nie jest lekkość kręcenia, a różnica skrętu kół przy tym samym obrocie kierownicą w układach ze wspomaganiem i bez.
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]()
w sumie tez prawda, od kol wyprostowanych do pelnego skretu w aucie bez wspomagania trzeba wykonac 2,5 obrotu kierownica, natomiast w aucie ze wspomaganiem 1,5 - caly jeden obrot mniej.
|
![]() |
![]() |