![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]()
witam.
wiem że ten etmat już był. przeszukałem uczciwie szukajką coby nikogo niepotrzebnie nie denerwować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. no. i dowiedziałem się że fotele powinny grzać aż miło. doszedłem więc do wniosku, że nie działają, oba. wiem że z bezpiecznikami jest różnie, jaki kolor budy taki układ. ale często tu pojawia się pojęcie trzech poziomów. i ja teraz nie wiem, czy te bezpieczniki co sprawdzam przy lewych drzwiach( od kierowcy znaczy) i te przy aku które wydają się być od klimy, to wszystkie jakie są czy może jeszcze gdzieś jest jakaś skrzynka? a może bezpiecznik od foteli jest gdzieś ukryty? gdzieś po drodze? np pod fotelem albo.... nie wiem. wydaje mi się bardzo mało prawdopodobne aby maty padły na dwóch fotelach, tym bardziej, że podobno są osobne na oparcie i osobne na siedziska. To razem 4 maty... pod fotelami są jakieś przekażniki, a dotego w schowku koło centralki alarmu jescze jakiś ale nie mam pewności czy on też jest od foteli. nie chce bez sensu kupować przekaźników i wymieniać na chybił trafił. a ponieważ oba fotele nie działają to wygląda to jak bezpiecznik, ale te co znalazłem to wszystkie dobre. może jakieś pomysły??? z góry dzięki Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 24-10-2013 o 21:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
|
![]() Cytat:
a te: Centralna skrzynka bezpieczników (pod tablicą rozdzielczą, poziom 1): nr.9 15A niebieski kolor jest Ogrzewanie siedzeń oraz: nr.3 5A brązowy jest Układ ABS, ASR, ESP, układ automatycznej kontroli prędkości, dodatkowa nagrzewnica, układ klimatyzacji, system alarmowy (aktywny), system nawigacji, moduły wielofunkcyjne, lusterka zewnętrzne, ogrzewanie siedzeń, elektrycznie sterowane okno dachowe, sygnał dżwiękowy, funkcja automatycznego przyciemniania wewnętrznego lusterka wstecznego ale tu wątpie bo dużo więcej by tego nie działalo..
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM Wybaczcie mi moje "czeskie błędy" Pozdrawiam Tomasz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]()
jutro z samego ranca sprawdze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a może jeszcze mnie oswiecisz o co chodzi z tymi poziomami? czy to chodzi o linie w jakich sa poukładane bezpieczniki czy każdy poziom to inna skrzynka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
|
![]() Cytat:
jest tam napisane: Centralna skrzynka bezpieczników (pod tablicą rozdzielczą, poziom 3) Bezpieczniki Maxi (MF)1 Łączone obwody 30 Okna sterowane elektrycznie, elektrycznie sterowane tylne okienka uchylne 50 Ogrzewanie przedniej szyby 50 Doprowadzanie powietrza dodatkowego (silnik 2,8 l CD-V6 24V) 40 Dodatkowy akumulator 1 Umiejscowienie bezpieczników Maxi (MF) zaley od wersji modelu. Bezpieczniki te powinien wymieniać specjalista.
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM Wybaczcie mi moje "czeskie błędy" Pozdrawiam Tomasz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-04-2007
Skąd: UE
Postów: 334
|
![]() Cytat:
Powinno być złącze zasilające przy fotelach np. potrzebne przy demontażu fotela. Od strony kabla zasilającego powinno być napięcie, tylko nie wiem czy temperatura fotela jest regulowana napięciem czy regulacja elektroniczna temp.( czujnik temperatury). Od strony fotela na złączu można sprawdzić oporność grzejnika, różnie bywa mogą być przerwy. Jeżeli przekaźników nie słychać to brak sterowania (napięcia) nie kupuj.
__________________
POZDRAWIAM - WOJTEK60 - wyborca PiS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]() Cytat:
[ Dodano: 2007-09-30, 11:07 ] Cytat:
[ Dodano: 2007-09-30, 11:53 ] ok. poruszałem bezpiecznikami i jeden fotel zaczal dzialac. niestety pasazera :fcp5 pezkazniki slychac na obu :fcp5 zamienilem przekazniki i nic nie zmienilo. dziala tylko pasazera :fcp5 ciekawe jest to, ze gdy wypinam ta mala wtyczke pod fotelem, ktora jest jak sadze zlaczem do maty wylacza to przekaznik. wynikalo by z tego, ze jezeli mata bedzie przerwana przekaznik ni powinien sie zalaczyc. zrobilem sie znowu glupi :fcp11 i nie znam niemieckiego wiec nie pomierze sobie opornosci bo z tego schematu na tej bardzo fajnej stronie nie wynika gdzie powinno byc to 0.52 kOhma ide walczyc dalej Ostatnio edytowane przez subratri ; 29-07-2009 o 17:13 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-04-2007
Skąd: UE
Postów: 334
|
![]() Cytat:
St1 numer złącza z oznaczeniem pinów. Relais przekaźnik - prawdopodobnie zamontowany na płytce elektronicznej i steruje ON/OFF St2 numer złącza Heizelemente - elementy grzejne w siedzeniu. NTC jest to termistor który pod wpływem temp. zmienia oporność zamontowany w siedzeniu (5,6) Sitz - grzanie siedzenia (3,4) Lehne - grzanie oparcia. Na stykach 1i 2 oporn.zim. ca.10k gorąc. ca.4k
__________________
POZDRAWIAM - WOJTEK60 - wyborca PiS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: niemcy NRW
Model: MB V-Klasse 220 CDI EDition
Silnik: 2,2 CDI 163 PS
Rocznik: 2014
Postów: 384
|
![]()
subratri masz tu linka do schematu elektrycznego podgrzewanych siedzen ,moze to wczymci pomoze
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 01-08-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
![]()
dobra wyglada na to ze tylko mat na siedzisku kierowcy padla. dlatego przekaznik sie zalacza bo mata na oparciu jest chyba dobra. chyba bo wciaz nie mam pewnosci czy grzeje. ale jade zaraz do gdyni to przez te 8 godzin chyba wyczuje sprawe.
w kazdym razie bardzo mi sie podoba jak grzeje fotel pasarzera wiec na pewno bede walczyl. chyba sie dokopie do maty i ja zalatam. to bedzie ciekawe doswiadczenieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. albo zamienie fotele Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pasażer nie musi miec cieplo :fcp12 tak samo jak ja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale wielkie dzieki duzo sie dowiedzialem z Waszych podpowiedzi pozdrawiam [ Dodano: 2007-10-09, 14:53 ] witam. a więc tak. jak się spodziewałem, umarła mi mata grzewcza.odkręciłem więc oparcie, rozłączyłem kabelki id niego, następnie zdjąłem tapicerkę z siedziska izobaczyłem wypaloną dziurę. kabelek oporowy sie przerwał. połączyłem więc dwa końce i nagle zaczęło grzać. wypaliło 3 nowe dziury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w tych trzech nowych miejscach kable też już były przerwane ale jeszcze w izolacji. naprawiłem i te. ni DZIAłA Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z tym, że dla pewności z tego względu, że fotel kierwocy jest częściej używany, zamieniłem siedziska z pasażerem. podejrzewam ze powinno to być wystarczające. przede wszystkim kable poprzerywały się w miejscu gdzie fotel był najbardziej zużyty( jeśli można to nazwać zużyciem) na tym lewym garbie co ma trzymać na zakrętach. zrobiłem fotki ale nie mam kabla i nie mam jak przesłać. on najbardziej pracuje podczas wsiadania. zamiana siedzisk dała więc dwie korzyści. pierwsza to dobra nienaprawiana mata na siedzeniu kierowcy, a druga, to te uszkodzone miejsca znalazły się po wewnętrznej stronie auta, czyli tam praktycznie nie pracują. z tego samego powodu u kierowcy w narażonym miejscu jest teraz mata na której niebyło najmniejszych śladów pracy. cały zabieg zajął mi ze dwie i pół godź. a cha. jeśli będą odłączone kabelki od oparcia, to maty nie będą grzały. przekaźnik się załączy, ale nie będzie grzać. czyli żeby sprawdzić gdzie są jakieś uszkodzenia maty trzeba wszystko podłączyć. pozdro. jak znajde kabel to puszcze zdjęcia Ostatnio edytowane przez subratri ; 29-07-2009 o 17:13 |
![]() |
![]() |