![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-09-2009
Skąd: Gdańsk
Model: C-MAX 1.6TDCI
Silnik: 1.6TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 15
|
![]()
Czytam i czytam oEGR i wydaje mi sie że i mnie moze dotyczyc ta sprawa jeste na tym forum nowy chce prosic was o pomoc!
dodając gazu samochód jakby tracił moc i pszestawał ciągnąć utkał przy 1500 i 1800 obrotów dławił się potem słychać z pod maski takie grechotanie i w tym momencie samochód zaczyna nabierać prętkości ale zaczyna walić czarnym dymem czy ciepły czy zimny bez znaczenia choć może jak jest zimny to jest lepiej ale to może tylko taka moja ocena jestem ciekaw co może być prawdziwą przyczyna tego zachowania. mam c-maxa 1.6 tdci 2004 rok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Kraków
Model: Ford galaxy
Silnik: 1.9 tdi AFN 81kW
Rocznik: 1999
Postów: 40
|
![]()
usunąłem posta, bo poradziłem sobie sam. Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Waldemar2009 ; 27-10-2009 o 20:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
WItam Panowie.W związku z moimi małymi kłopotami o których pisałem w innym wątku: "Głośniejsza,cięższa praca silnika..." pisze tutaj bo ostatnio mechanik wskazał że wina tego stanu jest po stronie brudnego EGR-a a nie jak wcześniej myślałem KAT-a.
Dlatego prośba,bo dziś chce to zrobić z kolega - wyczyścić EGRa - napiszcie albo dajcie link do opisu: Jak sie do tego zabrać,co i jak krok po kroku? Z góry WIEEELKIE dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-07-2006
Skąd: Tychy
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 74
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-06-2010
Skąd: Tychy
Model: Galaxy II
Silnik: 2.0 TDCI 115PS @ +++
Rocznik: 2008
Postów: 244
|
![]() Cytat:
Co do kolektora to niezła gimnastyka żeby go wyciągnąć. A co do efektu - auto zdecydowanie żwawsze. Przed robotą kup uszczelki - oring do EGR-a i jak się zdecydujesz na wyjmowanie kolektora to uszczelka pod kolektor ssący. Ja w serwisie VW zapłaciłem za te dwie uszczelki 27zł - mała kwota, ale roboty w cholerę. A przy rozbieraniu korzystałem z porad na stronie podanej w poprzednim poście. I jeszcze jedno - bez kanału nie wyobrażam sobie tego zbiegu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
Dzięki za info,kolektor wyciągałem i czyściłem rok temu razem z turbiną,ale zaworka nie...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
![]()
Dzięki Panowie,ale sam tego jednak nie zrobie.Mechanik ma mi to zrobić...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|