![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 31-08-2009
Skąd: Wlkp
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi 85 KW
Rocznik: 2002
Postów: 43
|
![]()
Witam, piszę z takim problemem ponieważ nikt nie potrafi mi pomóc i nie umiem znaleść odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż kiedyś na postoju przy zgaszonym silniku skręcałem kołami na sucho, wtedy coś przeskoczyło w układzie kierowniczym i od tamtego czasu przy gwałtownym skręcaniu prawo lewo słychać stuki oraz co gorsza przy jeżdzie samochód sciąga na prawo i zęby jechać na wprost muszę trzymać kierownice pod pewnym katem, kiedys tego problemu nie miałem, samochód jechał cały czas prosto. Przy predkości 140 km kierownica cała sie trzęsie jakby miała wyskoczyć. Czy ktoś mógłby mi pomoc lub mnie naprowadzic co to może być, ponieważ mechanicy niewiedzą co to jest. Z góry dziękuje i pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Radzionków (Śląskie)//Koczała (Pomorskie)
Model: Scorpio - Sedan
Silnik: 2.0 16V DOHC + LPG
Rocznik: 1995
Postów: 1,285
|
![]()
sprężyna któraś nie pękła,łożysko makpersona w jakim stanie????
__________________
Był:Ford Escort 1.3 Jest:Ford Scorpio 2.0 16V |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 31-08-2009
Skąd: Wlkp
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi 85 KW
Rocznik: 2002
Postów: 43
|
![]()
Sprężyny są w porządku, na łożyska nie zwróciłem uwagi ponieważ w innym aucie miałem je wyrobiony i inaczej się to objawiało. Stuki dochodzą jakby z okolicy pedałow ale pod podłoga. Czy to możliwe że w maglownicy coś stuka, bo coś przeskoczyło? Myśle rownież o krzyżaku, ale czy to byłby powod sciagania i krzywej kierownicy
Ostatnio edytowane przez kiri1117 ; 13-03-2013 o 21:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Radzionków (Śląskie)//Koczała (Pomorskie)
Model: Scorpio - Sedan
Silnik: 2.0 16V DOHC + LPG
Rocznik: 1995
Postów: 1,285
|
![]()
krzyżak może być bo masz do niego wejście kwadratowe jak się nie myle......... jeśli śruba się na nim poluzowała i pokręciłeś kierą na oporze to mógł się zrobić owal
__________________
Był:Ford Escort 1.3 Jest:Ford Scorpio 2.0 16V |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 31-08-2009
Skąd: Wlkp
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi 85 KW
Rocznik: 2002
Postów: 43
|
![]()
Tzn możesz dokladniej wyjaśnić? W którym miejscu i który krzyżak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-02-2007
Skąd: Radzionków (Śląskie)//Koczała (Pomorskie)
Model: Scorpio - Sedan
Silnik: 2.0 16V DOHC + LPG
Rocznik: 1995
Postów: 1,285
|
![]()
z kolumny kierowniczej jak schodzisz w dół w strone magla jest krzyżak
__________________
Był:Ford Escort 1.3 Jest:Ford Scorpio 2.0 16V |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|