![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#231 | |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-04-2008
Skąd: Stalowa Wola
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
![]() Cytat:
__________________
Migo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,681
|
![]() Cytat:
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-04-2008
Skąd: Stalowa Wola
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
![]() Cytat:
mam podobne w meblach kuchennych i własne tam są odwrócone i nie ma problemu pod koniec podnoszenia
__________________
Migo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,681
|
![]()
Jeżeli tak, to odwrócenie też nie zmieni nic poza tymi gramami różnicy do podniesienia pomiędzy tłokiem i cylindrem siłownika, które są niczym w porównaniu z ciężarem klapy.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-07-2009
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 1,6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 684
|
![]() Cytat:
Chodzi głównie o rozróżnienie typu siłownika na dynamiczny i hydrauliczny. De facto o przebieg siły w początkowej fazie pracy. W przypadku dynamicznego początkowa siła narasta w krótkim ostępie czasu, a montaż obudowy tłoczyska jest przy karoserii. Stąd lepiej szukać siłowników dynamicznych bo i ewentualna dodatkowa sprężyna może być słabsza. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-09-2013
Skąd: Bielsko-Biała
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 180
|
![]()
Próby nieudane :-(
Siłowniki od transita 85-00 850Nm są zdecydowanie za mocne do klapy bez lotki. Na końcu otwarcia chce wyrwać klapę! Jak pisał ccLot powyżej. Sprężyny 115 dają radę bez lotki. Klapa odstaje nie wiem czy to wina sprężyn czy siłownika. Chyba nic z tego nie będzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ford::advanced
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 05-03-2010
Skąd: Legnica
Model: Mondeo MK4 Titek
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 377
|
![]()
To spróbuj założyć sprężyny na oryginalne amorki?
__________________
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE prof. Jerzy Bralczyk |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-09-2013
Skąd: Bielsko-Biała
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 180
|
![]()
Oryginalne amorki za słabe, zresztą oryginalne nie bardzo chcą klapę podnieść gdy ręką otwieram.
Ale widzę że nawet gdyby dobrać amortyzatory to będzie problem z krzywieniem klapy. OLOGT nie wiem jak to u Ciebie funkcjonuje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 17-04-2008
Skąd: Stalowa Wola
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 124
|
![]() Cytat:
__________________
Migo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-12-2005
Skąd: TOMASZOW MAZ
Model: Mondeo MK4 MONDEO MK5
Silnik: 1X2.0tdci 2X2.0TDCI
Rocznik: 2X 2014 2015
Postów: 80
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
FORD MONDEO MK4 2.0 TDCI 2014r 190KM FORD MONDEO MK5 2.0 TDCI 2014 KOMBI 180KM FORD MONDEO MK5 2.0 TDCI 2015 HB 180KM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|