![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#131 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: WAWA
Model: S-MAX
Silnik: 2.2 tdci 200hp
Rocznik: 2011
Postów: 108
|
![]() Cytat:
Powiem tyle to zbieg okoliczności Na 99% to jest wina tego czujnika u ciebie i u większości ludzi z tym problemem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wymien ten zawor i pewnie zapomnisz o sprawie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 27-01-2015
Skąd: Sokołów Podlaski
Model: Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM/ 174 KM i 406 nm
Rocznik: 2008
Postów: 172
|
![]()
A ja mam inny problem, a mianowicie przy gaszeniu silnika, nie każdym, ale zdarza się, że silnik gaśnie w ciągu ułamka sekundy. Nie gaśnie tak delikatnie, że normalnie schodzi z obrotów tylko natychmiast staje w miejscu i towarzyszy temu metaliczne stukanie. Dodam tylko, że nowa dwumasa wraz z całym kompletem sprzęgła ma ok 20 tys przebiegu. Przed wymianą dwumasy także się to zdarzało. Poduszka pod silnikiem również wymieniana ok 10 tys km temu razem z rozrządem. Czym takie zachowanie silnika może być spowodowane ?
Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: WAWA
Model: S-MAX
Silnik: 2.2 tdci 200hp
Rocznik: 2011
Postów: 108
|
![]()
nagraj to i daj na YT
najlepiej pod maską a niech ktoś go gasi tak kilka razy |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Postów: n/a
|
![]()
Moze masz problem z pierburgiem od klapy gaszacej
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#135 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 27-01-2015
Skąd: Sokołów Podlaski
Model: Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM/ 174 KM i 406 nm
Rocznik: 2008
Postów: 172
|
![]()
A w TDCI są takie w ogóle ?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. o pierburgu do tego nie slyszalem. Możesz konkretniej powiedzieć gdzie szukać go w ogóle ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Postów: n/a
|
![]()
w przedlifcie masz dwa pomiedzy filtrem powietrza a silnikiem , ten blizej grodzi jest od geometrii turbo, ten blizej przodu to od klapy gaszacej przy kolektorze dolotowym.
|
![]() |
![]() |
#137 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 27-01-2015
Skąd: Sokołów Podlaski
Model: Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM/ 174 KM i 406 nm
Rocznik: 2008
Postów: 172
|
![]()
A to te to wiem, ostatnio wymieniałem oba na nowe, bo buczał jeden po zgaszeniu silnika wiec profilaktycznie oba zmieniłem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jerzy
Zarejestrowany: 31-01-2016
Skąd: Otmuchów
Model: Ford Kuga 136 KM
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 23
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-03-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MkIV
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2008
Postów: 118
|
![]() Cytat:
Najczesciej takie gaszenie wystepuja po dluzszej trasie i dodatkowo zauwazylem, ze kolejne odpalanie wiaze sie z dluzszym swieceniem kontrolki silnika. Falowanie tez mi sie pojawilo, 3/4 bieg najczesciej, ok. 2 tys. obrotow na minute. "Smierdzi" to sprzeglem, ale profilaktycznie zaworki obydwa wymienie. Jeden z nich wymienialem 2 lata temu. Dam znac jak efekty. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-07-2015
Skąd: Bolesławiec/Hanower
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 06.2009
Postów: 305
|
![]() Cytat:
bo mam siemensa pompe i czujnik jest zupelnie inny....
__________________
FORD?? NASTEPNY BEDZIE VAG LUB BMW... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
mk4 , przepustnica |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|