![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: jaroslaw
Zarejestrowany: 17-06-2012
Skąd: aleksandrow kuj
Model: mondeo
Silnik: dohc
Rocznik: 1993
Postów: 1
|
![]()
Koledzy.mam problem.przejezdzam 10km i silnik dostaje bardzo wysokiej temperatury.grzeje sie i potem załącza sie wiatrak.silnik jest bardzo gorący.co jest tego przyczyną?prosze o porade.dziekuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-09-2005
Skąd: Bydgoszcz
Model: Fiesta/Mondeo/Vectra/ ProCeed
Silnik: 2.0 16V/2.0 16v/1.8 16V/2.0 16V
Rocznik: 94/2005/98/2010.
Postów: 282
|
![]()
Za malo danych a w sumie informacji zeby doradzic...
Bo wine mozne ponosic, termostat, glowica, uszczelka pod glowica, peknieta komora spalania do plaszcza wodnego, pekniety cylinder... Najprosciej, odkrecasz termostat, wywalasz go i jedziesz autem te 10km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i bedziesz wiedzial czy to jego wina czy nie... dalej sprawdzasz stany plynow typu olej i plyn chlodniczy...
__________________
Nie ma podpisu bo nie pasuje do forum... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-08-2012
Model: fiesta
Silnik: 1.3
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]()
Na temat powodów przegrzania można by pisać i pisać. Polecam zajrzeć tutaj: http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/przegrzewajacy-sie-silnik-w-aucie-przyczyny-i-koszty-napraw - podają najczęstsze przyczyny i koszty naprawy, może to w czymś pomoże.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 11-06-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondek / Transit Connect
Silnik: 2,0 tdci /1,5 Ecoblue
Rocznik: 2018 / 2022
Postów: 498
|
![]()
Zacznij od sprawdzenia termostatu, sprawdz czy górny wąż idący do chłodnicy jest gorący
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 10-08-2012
Model: eskort kombi 1,6 16v
Silnik: L1H
Rocznik: 1995
Postów: 3
|
![]()
a nie używałeś uszczelniacza do chłodnic bo porostu możesz mieć zatkany obieg i wówczas chłodzenie wentylatora nic tu nie da.I dopóki nie rozwiqzeszproblemu radze nie jeździć bo przegrzanie silnika będzie sporo kosztować
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: sebastian
Zarejestrowany: 09-08-2012
Skąd: płock
Model: mondeo mk1
Silnik: 1.8td i 1.8 16v + sekwencja
Rocznik: 1995 i 1996
Postów: 19
|
![]()
wytwarza sie cisnienie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Kolego Jaroslaw 43, zrobiłeś już coś?
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|