|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-07-2010, 17:30 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-05-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 66
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Mojemu MAxiowi stuknęło dziś w pięknym stylu 179000 km ( Autostrada i 200 przekroczone bez zająknięcia ) - stukanie w skrzyni mam od około 170 000 km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc można chyba z tym żyć. Dodam że przy powolnym puszczaniu sprzęgła nie ma stuku. Więc jak juz napisano - ten typ tak ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
--- |
01-07-2010, 18:21 | #12 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-06-2010
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 35
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
Ale nadal ciekaw jestem opinii ASO... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
02-07-2010, 17:23 | #13 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-03-2010
Skąd: Poznań
Model: s-max
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 47
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
Znalazłem, jestem w szoku normalnie: 'Wskazówka: Wciśnij całkowicie pedał sprzęgła i odczekaj trzy sekundy przed wybraniem pierwszego biegu.' Ostatnio edytowane przez Majkel_ ; 02-07-2010 o 17:27 Powód: uzupełnienie wypowiedzi o dane z instrukcji obsługi |
|
05-07-2010, 20:34 | #14 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
Niestety w czwartek nie miałem przeglądu do gwarancji 12 bo miałem do zrobienia hamulce i moduł centralnego zamka po stronie pasażera, więc nawet nie zaczynali przeglądu. Moduł myślałem że doprogramują/przeprogramują (tak mówił fachowiec od alarmu), ale niestety trzeba go wymienić. Stety niestety mam dość mocno wyposażony egzemplarz więc modułu nie ma w Polsce i trzeba go ściągać z Niemiec. Jest już zamówiony i ma być w czwartek i już jestem umówiony właśnie na ten dzień (będę mógł jeszcze przejść przegląd). Przy okazji zdążyłem zamówić komplet tarcz i klocków (Ford Motorcraft) i na wszystkim będę do przodu jakieś 800pln w stosunku do tego jak kupowałbym wszystko w ASO Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dam znać jak będzie z przeglądem G12 o ile uda się go załatwić...
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) |
|
06-07-2010, 07:23 | #15 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: S-MAX
Silnik: 2,0 TDCI 180KM 430Nm
Rocznik: 2008
Postów: 43
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
|
|
06-07-2010, 07:47 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2010
Skąd: Ossów / Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2006
Postów: 127
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Znany polecany na forum [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] lub fordczesci.pl (ten sam sklep). Jest jeszcze jeden też polecany na forum, ale nie pamiętam adresu (chyba mam w domu na prywatnym laptopie) bo ten jest z Warszawy i mogę osobiście podjechać i odebrać częsci. Tutaj cały komplet tarcz i klocków (przód tył) to koszt 1309pln plus 450 wymiana razem z płynem w ASO a całość w ASO jak to Pan ładnie ujął trochę ponad 2500 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
EDIT: Drugi sklep to [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Bouli Był Ford Escort 1,3 (59KM) totalny golas zwany Ce-eLką, potem Skoda Octavia 1.6BFQ (102KM) następnie Opel Vectra C Estate Sportline 1.9CDTI (164KM/363Nm ) A teraz jest Ołówek : Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 140KM (ale chyba będzie mocniejszy ) Ostatnio edytowane przez Bouli_Ossów ; 06-07-2010 o 21:02 |
07-07-2010, 12:14 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-03-2008
Model: s-max 2.0 TDCI
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 61
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
W poprzednim s-maxie tez był stuk nikt nie wiedział o co chodzi teraz mam automat i nie stuka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-07-2010, 14:13 | #18 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-06-2010
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 35
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
|
|
07-07-2010, 14:43 | #19 | |
ford::average
Zarejestrowany: 16-12-2007
Model: S-Max Titanium X
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 157
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Cytat:
__________________
Piotr |
|
14-11-2010, 19:25 | #20 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Kraków
Model: S MAX II Titanium 4x4 180 Aut
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 284
|
Odp: Stuk przy zmianie biegu 1-> 2
Potwierdzam, też mam ten stuk, ale w takim razie jeśli każdy go ma to przyjmuję z całym dobrodziejstwem inwentarza.
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|