Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-05-2008, 23:58   #1
krtek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-04-2006
Postów: 19
Domyślnie ford protect dla ff2 115 tdci

Witam,
11 miesięcy temu stałem się szczęśliwym posiadaczem ff2 kombi 1,8 tdci 115KM platinium . Zastanawiam się nad wykupieniem dodatkowej gwarancji na 3-4 rok użytkowania samochodu . Samochód jak do tej pory sprawuje się , poza drobnymi usterkami w porządku. Bardzo mi taki stan odpowiada , przyznaję nie znam się dobrze na samochodach , nie znam dobrych fachowców w warsztatach, nie rajcuje mnie szukanie z mechanikiem przyczyny terkotania gdzieś tam . Samochód ma jeździć , a jak coś mu się odpukać stanie, niech będzie szybko naprawiony , najlepiej oczywiście w ramach gwarancji , tak żebym nie musiał za to płacić Oczywiście wielu domyślam się od razu poradzi , że jeżeli mam wolne 3000 tyś to zawsze lepiej spać spokojnie i wykupić , drudzy że szkoda kasy .Przyjmijmy że jeżeli ma to sens 3000 jestem w stanie dać Pytanie moje jest skierowane do posiadaczy takiego jak mój modelu focusa ff2 którzy kupili samochód w polskim salonie ok 3- 4 lata temu . Czy często musieliście między 2 a 4 rokiem samochodu bywać w warsztacie , jeżeli tak czy były to kosztowne naprawy . jakich elementów dotyczyły . Może odezwie się również osoba która korzystała z Ford Protect, jakie ma doświadczenia ? . Starałem się naiwnie sam uzyskać taką wiedzę w ASO , ale przecież wiadomo że oni gorąco do zostawienia u nich 3000 tys . namawiać będą .