Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-10-2010, 12:16   #1
Krzychu1989
 
Postów: n/a
Domyślnie Opinie na temat 1.8 TDCi 115KM

Witam wszystkich forumowiczów, jestem studentem i szukam samochodu dla siebie, będzie to pierwszy moj samochód Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Napaliłem się na forda focusa, siostra ma takiego i samochodzik super Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tylko, że ma z silnikiem 1.8TDDi, 250tys nalatane i auto jak nowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Teraz takie moje pytanko, czy 1.8TDCi będzie równie wytrzymały? Brat ma w mondeo 2.0 TDCi 130KM i wlasnie tego skrótu TDCi trochu się obawiam( fakt faktem auto było zajechane :/, tak konkretnie), bo ma wymienione prawie wszystko... :/ Mnie niestety na takie naprawy nie będzie stać. Czy jeśli samochód bedzie zadbany i nie zajechany będzie mi słuzył długo? I najważniejsze te silniki maja łancuszek czy pasek rozrządu.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-10-2010, 13:07   #2
phantom-kk
ford::advanced
 
Avatar phantom-kk
 
Zarejestrowany: 28-12-2007
Model: Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 1999
Postów: 321
Domyślnie Odp: Opinie na temat 1.8 TDCi 115KM