Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-10-2012, 13:41   #1
GhiaMondeo
ford::beginner
 
Imię: Norbert
Zarejestrowany: 25-08-2012
Skąd: Radom
Model: Ford Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCI 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 32
Domyślnie Wyciek oleju. Turbina do regeneracji ?

Witam serdecznie,

Ostatnio zauważyłem pod maską wyciek oleju. Jestem laikiem i nie potrafię określić z jakiego miejsca wydobywa się olej, dlatego też wrzucam zdjęcia. Byłem u mechanika z tym fantem i powiedział, że trzeba wyciągnąć turbinę i wtedy się zobaczy czy bierze olej i czy ewentualnie przez to jest ten wyciek-czyli turbina do regeneracji. Dodam tylko, że samochód lekko kopci podczas jazdy, nie ma problemów z odpalaniem, jedynie delikatnie drgają obroty na biegu jałowym, ale to też nie zawsze. Poza tym reszta wydaje się być ok. Turbina ciągnie dobrze na 1 i 2 biegu, natomiast na pozostałych już trochę gorzej (być może ten typ tak ma, ale wydaje mi się, że potrafi ciut więcej). Bardzo proszę o pomoc.

Moje Mondeo
2.0 TDCi 115 KM
2003 wersja Ghia po lifcie
Kombi
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 1350291019342.jpg (93.7 KB, 394 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg 1350291032804-cz.jpg (97.6 KB, 316 wyświetleń)

GhiaMondeo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-10-2012, 14:35   #2
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
Domyślnie Odp: Wyciek oleju. Turbina do regeneracji ?

Turbina zawsze wciąga mniej bądź więcej oleju.