|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-01-2011, 10:38 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
|
Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Witam. Pare dni temu oddalem moja foczke do serwisu Forda poniewaz chcialem wymienic pasek rozrządu oraz pasek klinowy(wieloklinu). Z paskiem rozradu nie bylo problemu, a co do paska klinowego to w serwisie powiedzieli mi ze napinacz paska klinowego mam do wymiany poniewaz sprężyna napinacza nie jest juz w stanie naciagnac odpowiednio paska i dlatego tez piszcze mi na zimnym silniku i ze taki napinacz kosztuje 400 zl. Powiedzcie mi o jaka sprezyne moze im chodzic? i czy nie wystarczy wymienic czarnej rolki napinajacej pasek klinowy? Pozdrawiam.
|
16-01-2011, 10:50 | #2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
no chodzi o napincza paska wielorowkowego. Rolka to rolka napinacz to napinacz wszystko w temacie.
Kup uzywany , jak ten faktycznie jest walniety. |
16-01-2011, 11:49 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
a moglbys mi pokazac jakas aukcje gdzie jest taki napinacz? bo cale allegro przelecialem i wszedzie tylko same rolki...i nie wiem jak to ma wygladac za bardzo...
|
16-01-2011, 12:20 | #4 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-03-2010
Skąd: DG
Model: Focus MK I
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 48
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Cytat:
|
|
16-01-2011, 12:48 | #5 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
a u mnie na zimnym piszczy pompa wspomagania
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier "PILOT Nienormatywny" |
16-01-2011, 13:01 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Focus I kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 330
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
|
16-01-2011, 16:05 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
czyli to odpowiada za naciagniecie paska klinowego tak? a ta czarna rolka na dole napinacza to ca co odpowiada i gdzie tu jest jakas sprezyna ktora sie niby naciaga pasek?
|
16-01-2011, 16:28 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Focus I kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 330
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
To jest cały napinacz z rolką.Rolkę możesz sam wymienić nie ma w tym żadnego problemu a sprężyna napinająca jest zabudowana w aluminiowym korpusie (z taką tulejką z gwiazdką)jest nie nienaprawialna i nie wymienialna.
|
16-01-2011, 17:32 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
ok teraz łapie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzieki bardzo
|
17-01-2011, 08:29 | #10 | |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 26-10-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Focus I kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 11
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Cytat:
Niestety piszczący pasek wieloklinowy jest częstą przypadłością Fordów i nie ma prostego lekarstwa (jak powiedział mechanik) na ten przypadek. Moja sprawa jest podobna i od kupna auta w listopadzie borykam się z problemem. Kilku speców już odwiedziłem którzy wymieniali to jedną to drugą rolkę. Problem znikał a po pewnym czasie powracał. Na samym końcu trafiłem wreszcie do Piotra Litewskiego (firma Adeks) który mi nieco temat rozjaśnił. Jak już wspomniałem jest to indywidualna droga poszukiwań problemu. W moim przypadku trzeba było wymienić napinacz i kółko pasowe alternatora. Wcześniej wymieniono tylko łożysko co spowodowało jego rozsypanie i spadnięcie paska w czasie jazdy. Dziś odbieram auto po ostatnich zabiegach więc sprawdzę niebawem czy udało się rozwiązać problem. Dodam że sporo mnie to kosztowało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Był: SCORPIO 2.0i OHC |
|