Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-01-2011, 10:38   #1
kosok
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
Domyślnie Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Witam. Pare dni temu oddalem moja foczke do serwisu Forda poniewaz chcialem wymienic pasek rozrządu oraz pasek klinowy(wieloklinu). Z paskiem rozradu nie bylo problemu, a co do paska klinowego to w serwisie powiedzieli mi ze napinacz paska klinowego mam do wymiany poniewaz sprężyna napinacza nie jest juz w stanie naciagnac odpowiednio paska i dlatego tez piszcze mi na zimnym silniku i ze taki napinacz kosztuje 400 zl. Powiedzcie mi o jaka sprezyne moze im chodzic? i czy nie wystarczy wymienic czarnej rolki napinajacej pasek klinowy? Pozdrawiam.

kosok jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 10:50   #2
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

no chodzi o napincza paska wielorowkowego. Rolka to rolka napinacz to napinacz wszystko w temacie.

Kup uzywany , jak ten faktycznie jest walniety.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 11:49   #3
kosok
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

a moglbys mi pokazac jakas aukcje gdzie jest taki napinacz? bo cale allegro przelecialem i wszedzie tylko same rolki...i nie wiem jak to ma wygladac za bardzo...
kosok jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 12:20   #4
Piwko
ford::beginner
 
Avatar Piwko
 
Zarejestrowany: 23-03-2010
Skąd: DG
Model: Focus MK I
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 48
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Cytat:
Napisał kosok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam. Pare dni temu oddalem moja foczke do serwisu Forda poniewaz chcialem wymienic pasek rozrządu oraz pasek klinowy(wieloklinu). Z paskiem rozradu nie bylo problemu, a co do paska klinowego to w serwisie powiedzieli mi ze napinacz paska klinowego mam do wymiany poniewaz sprężyna napinacza nie jest juz w stanie naciagnac odpowiednio paska i dlatego tez piszcze mi na zimnym silniku i ze taki napinacz kosztuje 400 zl. Powiedzcie mi o jaka sprezyne moze im chodzic? i czy nie wystarczy wymienic czarnej rolki napinajacej pasek klinowy? Pozdrawiam.
widze ze mamy te same usterki bo u mnie równeiż na zimnym silniku piszczy pasek, i sie własnie zastanawiałem od czego to moze być...
Piwko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 12:48   #5
Bourne
ford::advanced
 
Avatar Bourne
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MKI Kombi/ Focus MK2/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.8 TDDI I 1.8 TDCI 1.6 TDCI
Rocznik: 1999 , 2008 , 2009
Postów: 253
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

a u mnie na zimnym piszczy pompa wspomagania
__________________
Fioletowa Foczka combi , Zielony S-max i Niebieski smerf Focus MK2 Turnier
"PILOT Nienormatywny"
Bourne jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 13:01   #6
Atol
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Focus I kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 330
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Kosok tu masz przykładowy napinacz:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Atol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 16:05   #7
kosok
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Cytat:
Napisał Atol Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kosok tu masz przykładowy napinacz:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
czyli to odpowiada za naciagniecie paska klinowego tak? a ta czarna rolka na dole napinacza to ca co odpowiada i gdzie tu jest jakas sprezyna ktora sie niby naciaga pasek?
kosok jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 16:28   #8
Atol
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Focus I kombi
Silnik: 1,8TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 330
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

To jest cały napinacz z rolką.Rolkę możesz sam wymienić nie ma w tym żadnego problemu a sprężyna napinająca jest zabudowana w aluminiowym korpusie (z taką tulejką z gwiazdką)jest nie nienaprawialna i nie wymienialna.
Atol jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2011, 17:32   #9
kosok
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-01-2011
Skąd: Gliwice
Model: Focus I
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2000
Postów: 40
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

ok teraz łapie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzieki bardzo
kosok jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-01-2011, 08:29   #10
Tybot
ford::beginner
 
Avatar Tybot
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 26-10-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Focus I kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 11
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Cytat:
Napisał kosok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... co do paska klinowego to w serwisie powiedzieli mi ze napinacz paska klinowego mam do wymiany poniewaz sprężyna napinacza nie jest juz w stanie naciagnac odpowiednio paska i dlatego tez piszcze mi na zimnym silniku i ze taki napinacz kosztuje 400 zl. Powiedzcie mi o jaka sprezyne moze im chodzic? i czy nie wystarczy wymienic czarnej rolki napinajacej pasek klinowy? Pozdrawiam.
Cześć.
Niestety piszczący pasek wieloklinowy jest częstą przypadłością Fordów i nie ma prostego lekarstwa (jak powiedział mechanik) na ten przypadek.
Moja sprawa jest podobna i od kupna auta w listopadzie borykam się z problemem. Kilku speców już odwiedziłem którzy wymieniali to jedną to drugą rolkę. Problem znikał a po pewnym czasie powracał.
Na samym końcu trafiłem wreszcie do Piotra Litewskiego (firma Adeks) który mi nieco temat rozjaśnił. Jak już wspomniałem jest to indywidualna droga poszukiwań problemu. W moim przypadku trzeba było wymienić napinacz i kółko pasowe alternatora. Wcześniej wymieniono tylko łożysko co spowodowało jego rozsypanie i spadnięcie paska w czasie jazdy.
Dziś odbieram auto po ostatnich zabiegach więc sprawdzę niebawem czy udało się rozwiązać problem. Dodam że sporo mnie to kosztowało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Był: SCORPIO 2.0i OHC
Tybot jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:05.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.