Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Blacharstwo/lakiernictwo

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 02-12-2011, 13:25   #1
kolopeter
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Model: S-max FL i C-max na wypasie
Silnik: 2 X 2.0 tdci na mazucie
Rocznik: 2010 i 2004
Postów: 920
Domyślnie wymiana progu czy klepanie ?

witam.
mam wgnieciony prog od dolu i lekko splaszczony od przodu jak sie na niego patrzy. dodatkowo zarysowane drzwi. ale drzwi to pikus. korzystam z autocasco , wiec nie mysle o kosztach.
w warsztacie stwierdzili ,ze najlepiej to wyciag i wstawic nowy prog. no i lamie sie strasznie , bo prog bedzie wywalony od poczatku auta do polowy drzwi tylnych. powiedzeli ,ze lepiej tak zrobic, bo jakby klepac , to bedzie bardzo duzo szpachli.
jakie macie doswiadczenia z takimi robotami, bo mnie sie to nie usmiecha. jakby byl wgnieciony tylko od dolu, to bym tego nie ruszal, tylko ze na odcinku pol metra zaokraglenie progu miedzy drzwiami jest splaszczone i nieladnie to wyglada.

kolopeter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2011, 17:22   #2
radoslawc
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 23-02-2009
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

Witam,
u mnie był rozgrzewany i wysysany.
radoslawc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2011, 20:27   #3
kolopeter
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Model: S-max FL i C-max na wypasie
Silnik: 2 X 2.0 tdci na mazucie
Rocznik: 2010 i 2004
Postów: 920
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

ale bez szpachli sie nie obeszlo pewnie.
jakkolwiek pewnie sie u mnie takze nie obejdzie. z tego co mi sie wydaje , to w zasadzie szpachla byla by w jednym miejscu , ktore byloby narazone na szybkie korodowanie. mianowicie laczenie blachy w polowie drzwi tylnych. reszta to laczenie gdzies na slupku, ktore nie byloby zbytnio narazone i laczenie gdzies pod przednim blotnikiem, ktore w sumie takze byloby mniej narazone, a zarazem nawet jesli , to niewidoczne.
w jednym z aut pod domem byl wymieniany prog i w zasadzie wyszlo cos po 6 latach. no ale to nie bylo moje auto Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i gdyby nie to,ze chyba byl krzywo przyspawany, albo auto bylo skrzywione powazniej, to bym nawet nie przypuszczal ,ze tam cos bylo robione. kurcze meczy mnie to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolopeter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2011, 14:32   #4
konrad_b
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 383
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

u mnie było dokładnie to samo robione, tzn wstawka progu
po 5latach wyleciała dziura w miejscu łączenia blach-spawu
szpachli i tak było sporo

problemem jest zabezpieczenie od środka, u mnie zgniło właśnie od środku, mimo że próg był czymś zapsikany
__________________

Ostatnio edytowane przez Marek ; 05-12-2011 o 07:06 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów
konrad_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-12-2011, 23:28   #5
mouzes
ford::advanced
 
Avatar mouzes
 
Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 426
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

Ja bym się nie zastanawiał i wymieniał. Jeśli będzie to robione w ASO to raczej powinno być zrobione porządnie. Co do zabezpieczenia antykorozyjnego, to bym nie przesadzał. Przy odpowiednim sprzęcie da się zabezpieczyć nawet w najbardziej niedostępnych zakamarkach. No i na pewno wolałbym mieś próg wymieniony, żeby potem nie bać się podstawić pod niego lewar i wymienić koło.
mouzes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-12-2011, 07:02   #6
konrad_b
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 383
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

tzn ile wytrzyma ?
widzisz mój był robiony w aso, koszt wymiany progu plus malowanie drzwi 4600zł.
też liczyłem że jak aso to będzie jak nówka sztuka nie smigana ... niestety
ranty drzwi zżera rdza, w progu jest dziura w miejscu spawu (połowa drzwi tylnych), plus purchel na słupku w miejscu drugiego spawu
to wszystko po 5latach od naprawy ... to jest OK ? tzn jest zrobione porządnie ?

dodam że druga strona jest idealna, zero rdzy na progu, zero na rantach drzwi, więc niestety rdza związana jest z naprawą
__________________

Ostatnio edytowane przez Marek ; 17-12-2011 o 14:11 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów
konrad_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-12-2011, 07:52   #7
mouzes
ford::advanced
 
Avatar mouzes
 
Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 426
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

W takim razie udał bym się do ASO w celu poprawy tego co zepsuli. Tym bardziej że nadal chyba masz gwarancje na perforację nadwozia. A jesli się doczepią że jest to źle wykonana naprawa, to przecież jest to naprawa dokonana w tym właśnie ASO i robionna była zapewne własnie po to, żeby tej gwarancji nie stracić.
mouzes jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-12-2011, 10:58   #8
konrad_b
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 383
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

ciekaw jestem jakby podeszli do problemu, niestety gwarancja przepadła bo nie było corocznych przeglądów blacharskich
poprzedni właściciel jeździł mało i przegląd wypadał co dwa lata ... i tak są wbite przeglądy powłoki

a naprawa blacharska nie ma czasem 2lata gwarancji ?
__________________

Ostatnio edytowane przez Agnesqa ; 07-12-2011 o 11:09 Powód: nie cytujemy całych poprzedzających postów
konrad_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2011, 17:39   #9
kolopeter
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 05-06-2007
Model: S-max FL i C-max na wypasie
Silnik: 2 X 2.0 tdci na mazucie
Rocznik: 2010 i 2004
Postów: 920
Domyślnie Odp: wymina progu czy klepanie ?

no i zaczeli rznac. i przerzneli prog w dwoch miejscach. pod przednimi i pod tylnymi drzwiami, jestem lekko zdegustowany, bo mial byc wymieniany caly prog i laczony przy tylnych drzwiach. odpowiedz warsztatu ,ze robi sie tak ,ze wymienia sie uszkodzony czesc elementu , a nie calosc. bo to niby z ubezpieczlni . lekko sie wkurzylem. i nie przegadasz ich "bo tak sie robi"
kolopeter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2011, 19:03   #10
makary
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: wymiana progu czy klepanie ?

Zadzwoń do innego ASO i zapytaj jak robią.
Jeżeli poszycie progu występuje jako cały element, to niech nie robią cię w konia.Pewnie robią wycinankę łowicką ze starego grata,Pod kolorem nie poznasz.
W.G mnie powinni dac cały element jaki wychodzi z tłoczni.Zadzwoń do ASO Lipski w-wa mają dobry serwis blacharski.Na robote z OC dają 3 lata gwarancji.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.