|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-09-2012, 13:19 | #1 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-05-2008
Skąd: Bytom
Model: Mondeo IV
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 17
|
Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Witam,
mam pytanie czy ktoś z forumowiczów posiada taki motor i jak wygląda jego awaryjność? Pytam, bo kolega chce kupić a ja benzyne i nigdy nie miałem styczności z dieslem w mondeo. dzięki i pozdr Ostatnio edytowane przez gpawel ; 15-09-2012 o 13:40 |
15-09-2012, 18:15 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-06-2011
Skąd: pomorskie
Model: zetec, endura de, tddi, obecnie MKIV kombi titanium x
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 59
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Sprzęgło przy mocnym deptaniu może szybko się skończyć, a sam silnik chyba ok. chociaż niech się wypowiedzą Ci co użytkują dłuższy czas ja miałem auto z takim motorem koło pół roku tylko, wiec opinia może być ze względu na tak krótki czas użytkowania nie do końca adekwatna.
|
16-09-2012, 15:21 | #3 |
ford::specialist
Imię: Arek
Zarejestrowany: 11-06-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondek / Transit Connect
Silnik: 2,0 tdci /1,5 Ecoblue
Rocznik: 2018 / 2022
Postów: 502
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Też kusił mnie ten silnik, choć akcyza troszke odstraszała przy sprowadzaniu z zagranicy> Opinie w prasie motoryzacyjnej są mało pochlebne, ponoć jest troche problematyczny. Ale gazety to jedno a zycie drugie..
Od 2010 pojawił się 2,0 163KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i łapie się na mała akcyzeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
17-09-2012, 14:37 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-08-2012
Model: MK3
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 25
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
najczestrze awarie silnikow tdci to sa pompowtryski ktore padaja i to jest dosc droga naprawa bo regeneracja kosztoje 2000 a nawet i wiecej a jesli chodzi o sprzeglo to jezeli padnie to powinno sie wymienic je razem z dwumasem i to tez nie jest tania naprawa ale jako tako to jest to bardzo dynamiczny silnik i wmiare oszczedny
|
17-09-2012, 15:46 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 125 KM TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 190
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Pompowtryski to chyba nie z tej bajki!
|
17-09-2012, 16:25 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Nie chyba, a na 100% tutaj jest common rail, a pompowtryski w grupie VW
|
17-09-2012, 22:15 | #7 |
ford::specialist
Imię: Arek
Zarejestrowany: 11-06-2010
Skąd: Wrocław
Model: Mondek / Transit Connect
Silnik: 2,0 tdci /1,5 Ecoblue
Rocznik: 2018 / 2022
Postów: 502
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
pompowtryski były tylko w grupie VW teraz już odchodzą od tego. CR wygrał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-09-2012, 09:32 | #8 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
- przy ok. 70 tys. km puszczać zaczęła jakaś obejma na wężu od turbo
- przy ok. 90 tys km zaczęło ślizgać się sprzęgło - przy ok. 95 tys km wymieniono drążek kierowniczy - przy 100 tys. km poszła maglownica - raz zawiesił się komp i trzeba było odłączyć aku - do tego ciągła walka ze stukającym amorem z przodu - a krzywiące się na potęgę tarcze hamulcowe przestały się krzywić po wymianie piasty - a poza tym standardy... troszkę skrzypi deska, obciera klapa o zderzak, skraplała się woda z klimy do środka, wypaliły się palniki xenonów, co jakiś czas kończyły się łączniki stabilizatora... dziś na liczniku 105 tys. km (wszystko moje), z czego 100 tys. km na chipie i jeździ aż miło... czy to aż tak bardzo awaryjne auto? :-) a lekko ze mną nie ma....
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
18-09-2012, 11:18 | #9 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Cytat:
Poza tym autor wątku zgubił gdzieś 5KM,bo o silniku 170KM ja nic nie wiem,o 175KM 2.2TDCi w MKI to tak... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
18-09-2012, 12:03 | #10 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: Awaryjność silnika 2,2 tdci 170 km
Tylko które Mondeo z 2,2TDCI ma tylko 175 koni.....na pewno na forum takiego nie ma....wszystkie po chipie i powyżej 200PS a silniczki OK... ale... uwaga na przewód łączący turbo z intercoolerem pada tak pomiędzy 40-70 tyś , robi się w nim dziura , taka usterka mi się przytrafiła, poza tym na liczniku 70tyś i śmiga jak miło
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|