|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-01-2013, 10:34 | #1 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 0
|
2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Witam
Jak w temacie, auto z wolnych obrotów praktycznie nie jest w stanie ruszyć, po prostu zgaśnie. Podczas jazdy na samym sprzęgle rozpędza się tragicznie, przy małym wzniesieniu nie pojedzie. Musze tak zmieniać biegi, aby wyższy wskakiwał na 2000rpm. Później idzie idealnie. Takie objawy mam odkąd go kupiłem. Na pewno nie wtryski - były sprawdzane Jeżeli ktoś miał taki problem i udało mu się go rozwiązać , bardzo proszę o pomoc, ewentualnie gdzie zacząć szukać problemu aby ograniczyć koszty "w ślepo" do minimum? Ostatnio edytowane przez bossplaya ; 26-01-2013 o 11:00 |
26-01-2013, 10:38 | #2 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,636
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Przenoszę do działu Diesel.
Pozdrawiam Wojtek
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
26-01-2013, 11:09 | #3 |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 07-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 68
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Na początkek komputer i sprawdzić błędy
__________________
http://www.motostat.pl/user_images/47763/icon1.png |
26-01-2013, 11:24 | #4 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 0
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Nic nie pokazuje wlasnie.
|
26-01-2013, 12:15 | #5 |
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 08-11-2009
Skąd: Wielkopolska , Niemcy Leipzig
Model: Ford Galaxy
Silnik: Diesel 2.0 180km
Rocznik: 2018
Postów: 157
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Na jakim kompie sprawdzales ? Jesli nie w ASO, to niekoniecznie pokaze bledy. Mialem podobny problem ze sterownikiem turbo, blad pokazalo dopiero w serwisie Forda.
|
26-01-2013, 12:33 | #6 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 0
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
No nie, w ASO nie bylem ale w warsztacie pracuje koles, ktory robi tez w Fordzie i twierdzi ze oprogramowanie maja to samo. Nie wiem zobacze moze sie tam wybiore tylko znowu 100 w plecy :/
|
26-01-2013, 13:20 | #7 | |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 0
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Cytat:
|
|
26-01-2013, 14:04 | #8 | |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Cytat:
A co do problemu kolegi niech zaślepi EGR na próbę. |
|
26-01-2013, 15:29 | #9 | ||
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 08-11-2009
Skąd: Wielkopolska , Niemcy Leipzig
Model: Ford Galaxy
Silnik: Diesel 2.0 180km
Rocznik: 2018
Postów: 157
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
w warsztacie pracuje koles, ktory robi tez w Fordzie i twierdzi ze oprogramowanie maja to samo.
Uwazam jednak ze to nie to samo, u mnie w warsztacie tez tak twierdzili Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bump: Cytat:
Bump: Cytat:
Uwazam ze zo nie to samo, u mnie w firmie to samo twierdzili Bump: Sorry za ostatnia odpowiedz ale cos mi sie w komputerze pochrzanilo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||
26-01-2013, 16:27 | #10 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,970
|
Odp: 2.0 tdci 130 km zupełny brak mocy do 2000 rpm
Cytat:
Łopatkami turbiny steruje tzw grucha, zasilana podciśnieniem poprzez elektrozawór. Z gruchy wychodzi tzw sztanga, połączona z dźwignią układu ruchomych łopatek. W 2,0tdci bardzo łatwo sprawdza się działanie układu (od strony mechanicznej). Na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk podciśnienia z króćca gruchy sterującej - sztanga w ciągu ok. pół sekundy powinna przesunąć się w drugie krańcowe położenie (tak na oko to jest ruch rzędu 1,5 - 2 cm). Po założeniu wężyka powinna równie szybko powrócić do położenia wyjściowego. Jeżeli się nie porusza - to znaczy, że układ jest zablokowany i trzeba go rozruszać. Nie gazuj silnika przy zdjętym wężyku, bo wejdzie w tryb awaryjny. Może być jednak uszkodzony elektrozawór podciśnienia - stale zablokowany - mimo otrzymywania sygnału z PCM.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 26-01-2013 o 16:35 |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|