|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-11-2013, 16:52 | #1 |
ford::amateur
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 29-08-2012
Skąd: Kielce
Model: Focus mk1, mondeo mk3
Silnik: 1.8 tddi, 2.0 tddi
Rocznik: 1999, 2001
Postów: 4
|
2.0 TDDI brak mocy i kopci po odpaleniu
Witam. Posiadam mondeo tddi 115km, które sprowadziłem z niemiec i uszkodzony był sterownik pompy wtryskowej (auto nie chciało odpalić). Sterownik naprawiłem, konkretnie w Sandomierzu mi naprawili. Po założeniu sterownika i odpaleniu samochód kopcił na biało i szarpało silnikiem. Wymieniłem filtr paliwa i trochę się polepszyło ale jak go odpalę to kopci i po 5 minutach przestaje. Silnikiem już tak nie szarpie ale wydaje mi się że coś jeszcze jest nie tak. Zanim turbina się nie załączy to nie ma czym jechać. Np. na skrzyżowaniu redukuje do 2 i po puszczeniu sprzęgła go dusi. Jak dodam gazu na luzie i silnik wchodzi na wyższe obroty a następnie puszczę pedał gazu i znowu go wcisnę to szarpie silnikiem. Myślałem że to pomocnicza pompka paliwa, ale sprawdziłem i działa. (po przekręceniu rozrusznikiem leci paliwo do filtra). To wygląda tak jakby dostawał za mało paliwa. Pewiem elektromechanik powiedział mi że one tak chodzą i że to się unormuje (bo auto długo stało). Wcześniej miałem focusa 1.8 tddi 90km i był żyleta w porównaniu do tego mondeo. Turbina jest bez zmiennej geometrii. Nie wiem co to może być. Może macie jakieś sugestie?
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|