Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-11-2013, 22:15   #1
lysyG
ford::specialist
 
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
Domyślnie wymiana obudowy termostatu

Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych danych. Muszę wymienić obudowę termostatu w 1,8 TDCI,125 KM i szukam momentu dokręcenia tej obudowy. Jedyne co znalazłem to że obudowę do bloku przykręcam na 23 Nm i króciec 9 Nm. O ile z króćcem jest ok, to martwi mnie to 23 Nm przy plastikowej obudowie. Te dane co znalazłem tyczy się chyba metalowej obudowy z płaską uszczelką a nie plastikowej. Na s-maxie nikt nie umie pomóc.


Ostatnio edytowane przez lysyG ; 27-11-2013 o 17:45
lysyG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-11-2013, 05:11   #2
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: obudowa termostatu

23 Nm ? toż świece mają 29.... we fiacie miałem dokręcanie obudowy do bloku 8 Nm a tam była metalowa.... moim zdaniem mocniej nie trzeba
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-11-2013, 17:48   #3
lysyG
ford::specialist
 
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
Domyślnie Odp: obudowa termostatu

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
23 Nm ? toż świece mają 29.... we fiacie miałem dokręcanie obudowy do bloku 8 Nm a tam była metalowa.... moim zdaniem mocniej nie trzeba
W procedurach serwisowych masz takie siły dokręcenia, ale wszędzie gdzie się z nimi spotkałem to była obudowa metalowa. Nie mogę znaleźć nigdzie sił do plastikowej obudowy.
lysyG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-11-2013, 22:08   #4
lysyG
ford::specialist
 
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
Domyślnie Odp: wymiana obudowy termostatu

Nikt nie ma dojścia do procedur serwisowych?
lysyG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-11-2013, 07:12   #5
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: wymiana obudowy termostatu

mowcie co chcecie ale nie raz dokręcałem obudowy termostatu czy cewki zapłonowe we fiacie i tam zawsze było 8-10 nm.

nie wyobrażam sobie takiej śrubki dokręcić momentem 23 Nm, bo świece mają koło 30...

ford chyba nie ma mocno innej technologii a zwłaszcza plastikowa obudowa. ja bym dokręcił 10 Nm i to all
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:53.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.