|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-11-2013, 22:15 | #1 |
ford::specialist
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
|
wymiana obudowy termostatu
Nie mogę znaleźć nigdzie dokładnych danych. Muszę wymienić obudowę termostatu w 1,8 TDCI,125 KM i szukam momentu dokręcenia tej obudowy. Jedyne co znalazłem to że obudowę do bloku przykręcam na 23 Nm i króciec 9 Nm. O ile z króćcem jest ok, to martwi mnie to 23 Nm przy plastikowej obudowie. Te dane co znalazłem tyczy się chyba metalowej obudowy z płaską uszczelką a nie plastikowej. Na s-maxie nikt nie umie pomóc.
Ostatnio edytowane przez lysyG ; 27-11-2013 o 17:45 |
27-11-2013, 05:11 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: obudowa termostatu
23 Nm ? toż świece mają 29.... we fiacie miałem dokręcanie obudowy do bloku 8 Nm a tam była metalowa.... moim zdaniem mocniej nie trzeba
|
27-11-2013, 17:48 | #3 | |
ford::specialist
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
|
Odp: obudowa termostatu
Cytat:
|
|
29-11-2013, 22:08 | #4 |
ford::specialist
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 04-05-2007
Skąd: WROCŁAW
Model: Galaxy MK II - był /Jeep Grand Cherokee - był/ S-Max - jest
Silnik: 1,9 tdi - 115 kucy (AUY)/2,7 CRD 163 KM/ 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2000/2004/2008
Postów: 557
|
Odp: wymiana obudowy termostatu
Nikt nie ma dojścia do procedur serwisowych?
|
30-11-2013, 07:12 | #5 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: wymiana obudowy termostatu
mowcie co chcecie ale nie raz dokręcałem obudowy termostatu czy cewki zapłonowe we fiacie i tam zawsze było 8-10 nm.
nie wyobrażam sobie takiej śrubki dokręcić momentem 23 Nm, bo świece mają koło 30... ford chyba nie ma mocno innej technologii a zwłaszcza plastikowa obudowa. ja bym dokręcił 10 Nm i to all |