|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-02-2014, 18:23 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-10-2012
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 2000
Postów: 12
|
Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
Witam mianowicie...
Wbiłem 4 bieg oraz wkręciłem na obroty puściłem sprzęgło... auto zaczęło bardzo mocno szarpać ok 4-5 razy następnie wyłączyłem zapłon i silnik ucichł i nie odpalił. Auto kręci normalnie ale jak by nie dostawało paliwa. Jako laik chciałbym żebyście mi doradzili co mogło ulec awarii. Nie mam pojęcia o dieslach ale zaobserwowałem że pompa paliwa chyba zaniemogła bo nie podaje ON na filtr,czy powinna zadziałać po włączeniu zapłonu? dodam jeszcze ze bak jest pełny... i silnik na mrozach "miał" problemy z odpaleniem a poza tym igła... Jeżeli interesowały by was jakieś dokładniejsze informacje to piszcie odrazu odpowiem. |
20-02-2014, 18:33 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
jak rozrząd ?
|
20-02-2014, 18:46 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-10-2012
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 2000
Postów: 12
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
rozrząd przejechane ma 30tys po ostatniej wymianie. Nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej prócz tego że silnik kręci normalnie.
|
20-02-2014, 18:48 | #4 | |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
Cytat:
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. |
|
20-02-2014, 18:51 | #5 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
Cytat:
rozrząd może bardzo łatwo tak przeskoczyć |
|
20-02-2014, 18:52 | #6 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
podlaczam sie pod pytanie wyzej ?
|
20-02-2014, 19:48 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-10-2012
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 2000
Postów: 12
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
Zgodnie z tym co napisałem zrobiłem to przy prędkości ok 30 km/h
Była to pomyłka 2-4 sam nie wiem jak to zrobiłem... a co z pompą paliwa? bo nie podaje nic na filtr czy uruchamia się w innym momencie jak po włączeniu zapłonu? |
20-02-2014, 22:23 | #8 |
ford::professional
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,608
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
domyslam sie ze chodzi o 1.8 tddi, on nie ma pompki paliwowej.
Do sprawdzenia rozrząd. Istnieje duże prawdopodobieństwo że przeskoczył.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
20-02-2014, 22:25 | #9 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
tez mysle ze mogl Ci rozrzad przeskoczyc , tddi 1,8 nie ma pompki dodatkowej w baku.
|
20-02-2014, 22:33 | #10 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,025
|
Odp: Silnik nie odpala po wbiciu 4 biegu przy ok 30 km/h [1,8 TDDI]
Chyba żaden diesel nie ma pompki paliwowej w zbiorniku. Paliwo zaciągane jest przez pompę wysokiego ciśnienia. Z tego powodu tak łatwo układ zapowietrzyć przy wymianie filtra paliwa.
Co do problemu - rozrząd mógł przeskoczyć.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|