|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-01-2007, 01:45 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-01-2007
Postów: 3
|
ocynk?
Czy Essi ma ocynkowane blachy i czy konkretnie któreś modele i roczniki?
|
10-01-2007, 22:13 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
niestety koles zaden escort nie ma ocynkowanych blach i to jest własnie wada w tych samochodach
|
10-01-2007, 22:47 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: śląsk
Postów: 195
|
Nie nazwałbym tego wadą, a oszczędnością ze strony forda. Nie ta klasa samochodów.
|
10-01-2007, 23:52 | #5 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-01-2007
Postów: 3
|
Cytat:
To słaboGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do klasy samochodów, to ja w Uniaku mam ocynk, więc.... A generalnie, czy występujący problem z korozją jest dokuczliwy i jak rdza sie ma do rocznika auta? |
|
11-01-2007, 00:41 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-12-2006
Skąd: Nowa Sól
Postów: 446
|
Witam!
Pracuje w takiej firmie, ktora wytwarza czesci blacharskie do roznych samochodow (zgrzewanie na robotach, zgrzewarkach, tloczenie blachy, spawanie)marki audi, opel, ford, bmw , vw, skoda, scania, ktore potem sa montowane na lini produkcyjnej u klienta. No i moge powiedziec ze ford i opel wypadaja baldo w porownaniu do kunkurencji, niby w oplu zafira jest ocynk, ale niestety nie dotyczy to wszytski blach, niektore zaczynaja rdzewiec juz na magazynie wystarczy kropelka wody i widac rdze. Co do nowych marek forda jest podobnie, wszytsko zalezy jak jest blacha jeszcze zakonserwowana u klienta, z rdza jest taki problem ze o blache w fordzie trzeba dbac, jezeli dobrze zakonserwujesz to mozesz sie nie bac. neistety to nie sa samochody klasy audi q7 gdzie dba sie o to , klient zyczy sobie takie produkty, a my je dla nich produkujemy. Wszystko potem widac w cenach samochodow nowy opel zafira kosztuje w granicach 60/80 tys. zl no a audi q7 chyba nie musze pisac. Wszystko rozchodzi sie o to jak producent chce przekonac klienta do kupna, czy jaosc czy cena. ps. bynajmniej w moim fordze ktorego niedawno kupiłem rdza zjada nadkola i okolice wlewu paliwa, oraz widac ogniska rdzy przy uszczeklach szyb bocznych, na wiosne bede musial o zrobic bo nie wyglada to pieknie,a szkoda zeby samochod wygladal jak by mial 20 lat przez te ogniska rdzy. Slyszalem od znajomych ze wlasnie tyl obok kol i wlasnie wspomniane miejsca wlewu paliwa rdzewieja najczesciej choc tez nie mowie ze jest to nowy samochod bo swoje juz przejechal i rocznikowo tez nie jest nowy 91. Ale troche porobic i bedzie po problemie.
__________________
Te niebieskie autko to jedna wielka usterka, ale lubię je :-) |
11-01-2007, 08:38 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: śląsk
Postów: 195
|
Fakt. Unoki mają ocynk, ale włoskie (do 1995). Chyba że nasze ale powyżej 2000r. Choć chyba jednak większość jeżdzących po polskich drogach go nie ma, bo widać na nich dużo rudej. Poza tym w unoku strasznie szybko zżera wahacze. Sam widziałem unoka, któremu koło na zakręcie odpadło. Kolega w swoim już też 2 razy wymieniał. One są za delikatne na nasze drogi. Co do rdzy w eskortach to różnie bywa,u mnie (1993) mam jedno małe ognisko rdzy. Zresztą trudno to wypatrzeć. :fcp2
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|