Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-09-2014, 22:25   #1
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,026
Domyślnie Luźne pogaduchy szpeców

No więc dzisiaj testowaliśmy przełączenie silniczka "1.0L 12V GTDI TC I3 100PS Fox" na "1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox".

Czyli po ludzku - przełączaliśmy 1.0 litrowego 3 cylindrowego EcoBoosta ze 100 koni na 125 koni

Operacja przebiegła bez problemów i zakłóceń. Pacjent odjechał o własnych siłach...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Mam nadzieję, właściciel że podzieli się wrażeniami z efektów tej operacji.

Kolejnych chętnych zapraszam, a tych zainteresowanych co mają bliżej do Warszawy zachęcam do nawiązania kontaktu z kolegą mayak.

__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 08:18   #2
ciafka
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 18-02-2009
Model: FF MK2FL/Mondeo MK4
Silnik: 1.6 benzyna (115/125)
Rocznik: 2009/2008
Postów: 802
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

No to szacunek, dobrze, że tacy entuzjaści na forum działają...

Ja tak tylko nieśmiało bym podrzucił pomysł, może coś z 1.6 Ti-VCT by się dało zrobić, jakieś 10-15 kucy więcej chociaż Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Najlepiej właśnie tak +25 koni.

Żartuję oczywiście, naczytałem się, że się nie da.

Ale numer z przełączaniem 1.0 robi wrażenie.
ciafka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 10:29   #3
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

ciafka - nie chcę umniejszać osiągniecia chłopaków, ale zakładam, że to sprawa ruskich, nie ich. I oszczędności Forda...

W każdym razie bardzo dobra wiadomość dla potencjonalnych kupujących Fiesty.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 11:02   #4
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,026
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ciafka - nie chcę umniejszać osiągniecia chłopaków, ...
"Nie chcesz ale musisz"????
"Ruscy" akurat z tym nie mieli zupełnie nic wspólnego... Nawet kabelkiem "nie ruskim" jest to robione.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Tak więc trochę więcej wiary w "chłopaków" zalecam...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co do "więcej kucy w 1.6 Ti-VCT" - do znudzenia będziemy z mayakiem za każdym razem powtarzać - my robimy przestawienia wersji silnikowych dostępnych fabrycznie dla danego typu motoru. Nie było dwóch/wielu wersji 1.6Ti-VCT różniących się jedynie mocą. Toteż po "więcej kucy" w takich przypadkach należy się udać do Heko... Tyle, że w wolnossących benzynach to chyba nawet czarodzieje nie są w stanie dodać więcej jak kilka koni...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 02-09-2014 o 11:07
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 12:24   #5
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

No to zwracam honor Panowie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 16:16   #6
boncio
ford::expert
 
Avatar boncio
 
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,725
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

Cytat:
Napisał tedi_k Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie było dwóch/wielu wersji 1.6Ti-VCT różniących się jedynie mocą
Chcesz powiedzieć, że wersje 85KM, 105KM i 125KM różnią się budową. Tej 85 nie jestem pewien.
Poza tym pierwsza wersja 1.6 TI-VCT miała 115KM, druga w Fieście od 2008r 120KM, a ostatnia po 2010r 125KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do reszty to w zasadzie można napisać, że było do przewidzenia, że dacie radę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
boncio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 16:51   #7
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

85 i 105KM nie różni się niczym, dlatego można ją zaktualizować do wersji wyższej. 125KM ma inny kolektor.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 17:10   #8
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,026
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

Nie zgłębiałem tematu SIGM, ale wg mnie te słabsze są na sterowniku SIM28 a mocniejsze na SIM29. Osobiście nie rwę się do wgrywania softu nie przeznaczonego dla danego sterownika. Ponadto w tych mocniejszych wcześniej były 4 sondy lambda a potem 2 sondy.
Generalnie: Sigma jest silnikiem konstruowanym jeszcze pod przewodnictwem inżynierów - stąd nie jest oczywiste, że zadziałają proste "myki"...
Po 2010 roku silniki zaczęli konstruować księgowi i stąd taka miła sytuacja: "1 silnik ale za to ma mieć 4 różne ceny..."...
A my z mayakiem specjalizujemy się w "poprawianiu" pomysłów księgowych... Poprawianie inżynierów w dużej mierze zostawiamy Heko...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 18:13   #9
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

Tedi, jak ze 140KM mapą do 1.0EB?

Ostatnio edytowane przez Atlis ; 02-09-2014 o 18:15
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-09-2014, 21:36   #10
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,026
Domyślnie Odp: EcoBoost 1.0l I3 przełączenie 100 koni -> 125 koni

Ale z jaką mapą 140PS do 1.0EB? Nic nie wiem...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:10.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.