|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-05-2007, 11:57 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-05-2007
Postów: 3
|
TDDi czy TDCi ?
bry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jestem nowy na forum takze nie krzyczcie na mnie, jesli to zły dział.
Chce kupic forda mondeo kombi rocznik 02/03. Miałem zamiar kupic furke z silnikiem TDCi 130km, ale doszly do mnie słuchy ze common rail jest awaryjny, że lepiej dokonac zakupu jednostki TDDi 115km. Rzeczywiscie tak jest ? Jeśli nie to czym ewentualnie kierowac sie w trakcie zakupu ? Samochód bedzie kupiony głownie do pracy, robie nim ~1600km miesięcznie... bede wdzięczny za rady Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. TAK wiem, miliony tematow juz o tym było, ale malo konkretnie ... pzdr |
05-05-2007, 12:06 | #2 |
ford::expert
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
|
tddi jest napewno mniej wrażliwy na kiepskie paliwo. tdci rzeczywiście lubi się sypnąć, ale po liftingu pod koniec 2003 roku sytuacja uległa dużej poprawie
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
05-05-2007, 14:03 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 41
|
Kupilem pod koniec marca mondeo 2,0 TDDI 2001 rok. Też myślałem nad TDCI ale mam znajomości w salonie Forda i kumpel z serwisu mi powiedział, że strasznie te wtryski siadają. Ostatnio jego kumpel kupił TDCI które miało przejechane 56.000 km (i to był autentyczny przebieg) i na początku było good. Ale po tygodniu sie okazało, że padły pompowtryski i trzeba albo kupić nowe 8.000 (kolosalna kwota) albo 1400-1600zł za używkę, która niestety nie wiadomo jak długo podziała (prawododpodobnie ktoś "zregenerował" wtryski na kilka dni). Więc chyba aż tak dobrze nie jest z TDCI zależy co kto lał do baka wcześniej. Z TDDI były tak znikome problemy, że nawet nie jechałem go sprawdzić pod tym względem, jedynie sprawdziłem stan techniczny na kanale. Zrobisz jak zechcesz ja z TDDI jestem narazie zadowolony i wiem, że największa bolączka Mondeo MKIII mnie nie spotka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale przed zakupem radze ci salon odwiedzić to jest koszt 120 - 140 zł brutto, myślę że warto.
|
06-05-2007, 18:42 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo Sedan Ghia
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 1,363
|
Taaaaaaa jest :fcp26 tylko TDDI. Benzyną przedtem jeździłem i nieawaryjną Cariną E, ale Mondek jest ... lizu lizu :fcp27 . Traktorka nie zamienię na razie na żaden inny :fcp26
__________________
POZDRAWIAM. |
06-05-2007, 20:17 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-05-2007
Postów: 3
|
dzieki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. macie wersje 90 czy 115 koni ? Chyba nie ma znaczacej roznicy pomiedzy 130km TDCi, a 115km TDDi ? Choc pewnie te pare konikow przydaje sie podczas wyprzedzania ..
|
07-05-2007, 20:52 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 41
|
Myślę, że różnica niewielka 130 koni jechałem kombi TDCI a mam 115 koni TDDI sedan...stąd mój wniosek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale jakiś kolega z forum mówił, że ma 90 konnego mondka i też mówił że nie płacze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. grom wie jak to z tymi najmniejszymi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-05-2007, 23:14 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 05-05-2007
Postów: 3
|
a co myslicie o wsadzeniu chipa do 115 konnej wersji TDDi ? Widzialem ze moc wzrosta wtedy o ok 20% czyli oscyluje w okolicach 140km, moment takze znacznie wzrasta. Czy wraz z chipem spalanie takze znacznie wzrosnie, a zywotnosc silnika znacznie spadnie ?
|
08-05-2007, 07:25 | #8 |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Tu masz wrażenia kolegi po zachipowaniu tddi (w Foce): [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Więcej znajdziesz jak "Szukaj" pomoże Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |
08-05-2007, 23:27 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Poznań
Postów: 41
|
Znawcą nie jestem ale chyba obawy i spalanie i szybsze zużycie...ale chyba turbo sprężarki a nie silnika....tak słyszałem, że jest po doładowaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
09-05-2007, 11:30 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 170
|
Hej
poczytajcie ten wątek, tam jest mój wykres z hamowni i wszystko ładnie opisane [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jak sie poźniej okazało, ta "turbodziurka" to była kwestia wyczyszczenia przepływomierza (strasznie zasyfiony) i zatkania EGRa Od tamtej pory cisza spokój nic sie z żadnym elementem układu wtryskowego nie dzieje niedobrego jeżdże miesięcznie po 6000 km i każdemu kto dużo hula po trasie polecam "zawirusowanie" autka, elastyczność przy wyprzedzaniu i przyspieszenie masakra A autko jak to traktor TDDI, na razie 279 tysi z groszem i ZERO problemów Pozdrawiam
__________________
Było MK III 2.0 TDDI 139 Km powered by Unitronic a jest BMW 525d Touring 01 163 Km max wypas |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|