|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-10-2004, 17:01 | #1 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Dolac nie dolac.....wspomaganie.
Przejrzalem posty na temat oleju do wspomagania i mam teraz dylemat,tak to jest jak sie kogos poprosi o kupno oleju.....Kupili mi Hipol API GL-4 niby przekladniowy i teraz nie wiem czy go dolac czy wylac.Bedzie sie nadawal???
|
31-10-2004, 17:51 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,508
|
Hipol, to się raczej leje jak cieknie maglownica, a nie ma się zamiaru jej w najbliższej przyszłości naprawiać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...czyli można, ale weź pod uwagę, że nie jest HQ
__________________
Tylko floty! |
31-10-2004, 18:08 | #3 |
Postów: n/a
|
A ile zapłacołeś za ten Hipol. Oryginalny motorcrafta (ten czerwony) kosztuje 56zł /0.5l w ASO. Zresztą Skolmi chyba rozwiał Twoje wątpliwości.
|
31-10-2004, 18:52 | #4 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Zaplacilem 20 zeli za litr.....Fakt,nie jest to HQ ale to co tam mam jest tragiczne,sprawdzilem lepkosc palcami i hipol jest gesciejszy.Mam zamiar wyssac ze zbiorniczka ile sie da i dolac swiezy.Wyjdzie takze badziewie ale na wymiane teraz nie mam czasu.Mam nadzieje ze bardzo mnie za taki pomysl nie skrytykujecie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
31-10-2004, 19:06 | #5 |
Postów: n/a
|
To jak masz cały litr, to pokuś się jednak o wymiane całego. To raptem z 10-15 min dłużej. Odczep ten wężyk gumowy co jest podłączony w górnej części zbiornika płynu wspomagania, opuść go jak najniżej (podłoż jakąś miskę lub włóż go do butelki) i pokręć kierownicą w lewo i prawo(do oporu) pare razy. Odczekaj jeszcze pare minut aż wszystko zleci, złóż do kupy, wlej płynu, pokręć kierownicą jak przy zlewaniu, uzupełnij płyn(olej), włącz silnik i jeszcze raz pokręć kierownicą w lewo i prawo do oporu( w ten sposób odpowietrzysz cały układ). I to wszystko, proste prawda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
31-10-2004, 19:14 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Widze ze jednak proste Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. skoro yak to rzeczywiscie to zrobie bo ten syf mi sie nie podoba a helmuty chyba nie ruszaly tego od nowosci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nawet zaraz to zrobie w niedziele,tak lubie to autko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
31-10-2004, 19:23 | #7 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
31-10-2004, 21:32 | #8 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Az taki tepy nie jestem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ....Udalo sie,nawet wspomaganie zaczelo ciszej pracowac krecac na postoju.Jestem zadowolony
dziekuje Panowie |
31-10-2004, 21:46 | #9 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|