|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-12-2007, 16:43 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Ząbkowice Śl.
Model: KUGA Mk 2
Silnik: 1.5 ecobost
Rocznik: 2018
Postów: 113
|
Pompowtryskiwacze w 1.9 TDI
Może ktoś mi podpowie, czy pompowtryskiwacze są w jakiś sposób ustawiane po wymianie. Mam Galaxa 1.9 TDI 115 km (2001 r). W ciągu jednego miesiąca "padał" mi trzykrotnie pompowtryskiwacz na pierwszym cylindrze Za każdym razem wymieniał pompkę i po przejechaniu około 500 km była znowu jazda na trzech garach!!!!! Spotkałem przypadkowo gościa, który stwierdził, że to napewno nie jest wina pompowtryskiwacza- tylko listwy elektrycznej zasilającej pomki. Wymieniłem i od trzech tysięcy km jest ok. Ale autko nie ma tej mocy, co miało przed wymianą pompowtryskiwacza na I cylindrze. Zaznaczam, że kupiłem i włożyłem oryginalny pompotryskiwacz Boscha o takim samym nr katalogowym , jak pozostałe w silniku. Niby to auto jeździ, ale przed kombinowaniem z pompkami było o niebo lepiej. Słyszałem, że oprócz regulacji mechanicznej pompowtryskiwacza reguluje się coś elektrycznie. Może mi ktoś coś na ten temat powiedzieć. Za informację z góry dziękuję.
Ostatnio edytowane przez deku ; 08-03-2016 o 08:31 |
27-12-2007, 19:21 | #2 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,675
|
Jasne, można ustawić komputerowo wszystko; dawkę paliwa, czas otwarcia wtryskiwacza, moment wtrysku...........
|
27-12-2007, 20:03 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Ząbkowice Śl.
Model: KUGA Mk 2
Silnik: 1.5 ecobost
Rocznik: 2018
Postów: 113
|
[ Dodano: 27-12-2007, 21:06 ]
DZIĘKI "STEFANO" ZA INFORMACJĘ. A MOŻE ORIENTUJESZ SIĘ JAKI JEST KOSZT TAKIEGO USTAWIENIA POMPOWTRYSKIWACZY I GDZIE TO MOŻNA ZROBIĆ? |
27-12-2007, 21:30 | #4 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,675
|
Najlepiej serwis, ale te ceny...
Może masz w poblizu kumatego mechanika z VAGiem, albo lepiej z VASem. Nie uzupelniłeś profilu i nie wiemy skąd jestes???? Nie pisz duzymi lierami, bo bedziesz miał do czynienia z administratorem. Regulamin!!!! Pozdr. |
27-12-2007, 22:12 | #5 | ||
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Cytat:
Cytat:
|
||
27-12-2007, 22:13 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Sandomierz / Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1,8 tdci 125KM
Rocznik: 2006
Postów: 166
|
AREKSZ,
daj znać skąd jesteś, może ktoś namierzy speca w Twojej okolicy
__________________
Teraz Mondeo, kiedyś Galaxy, wcześniej Escort, a oprócz tego kilka innych marek http://dorabiamykase.blogspot.com/ |
28-12-2007, 15:41 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Ząbkowice Śl.
Model: KUGA Mk 2
Silnik: 1.5 ecobost
Rocznik: 2018
Postów: 113
|
Przepraszam. Faktycznie nie uzupełniłem swojego profilu. Potrzebuję kogoś kumatego w rejonie Ząbkowic Śląskich /dolnośląskie/
|