Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 20-01-2008, 22:26   #1
mario591
ford::advanced
 
Avatar mario591
 
Imię: Mario
Zarejestrowany: 05-09-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 445
Domyślnie Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

Witam
Odkąd kupiłrm autko coś ciekło, po wymianie oleju i filtra oleju myślałem, że będzie ok bo filtr był słabo przykręcony i myślałem że to z niego kapało i roznosiło się na resztę silnika..Ostatnio wykręcałem lampy i zauważyłem, że tam gdzie był czarny osad (taj jakby olej) to pojawił się tawot. Dzisiaj jak jechałem zacząłem słyszeć jakieś piski i ściąganie na lewą strone gdy puszczałem kierownice. Nie wiem czy to może nieszczelna gumowa osłona półosi czy może uszczelka pod simeringiem ??? Ten wyciek jest przy wejściu półośki do silnika..Z lewej przedniej półosi też mi się coś wydostaje chociaż po samej gumie nie widać ale widać za to pod spodem smar, który widocznie się wydostaje.. Jutro chyba pojade so serwisu Forda ale nie wiem na iile mam się przygotować i tez wole wiedzieć co to może być, żeby nie wymieniali mi nie potrzebnie pół silnika i do tego pokaźny rachunek na koniec.
Proszę o opinie.
Pozdrawiam[attachment=2:la6p6cm2]Filtr oleju.jpg[/attachment:la6p6cm2],[attachment=1:la6p6cm2]prawa oś.jpg[/attachment:la6p6cm2],[attachment=0:la6p6cm2]lewa oś przód.jpg[/attachment:la6p6cm2]
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Filtr oleju.jpg (92.9 KB, 446 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg prawa oś.jpg (86.3 KB, 443 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg lewa oś przód.jpg (106.6 KB, 436 wyświetleń)

mario591 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2008, 06:04   #2
Piotrekz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-12-2006
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1999
Postów: 49
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

Witam!
Miałem ostatnio ten sam problem.Okazało się,że do wymiany były simeringi półosi.Koszt dwóch simeringów to około 40zł,brakujący olej w skrzyni 1l. 50zł, robocizna 100zł.Wszystko więc wyniosło 190zł oczywiście poza ASO.
Pozdrawiam
Piotrekz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2008, 06:27   #3
TERBUH_B
ford::advanced
 
Avatar TERBUH_B
 
Imię: HUBERT
Zarejestrowany: 10-06-2007
Skąd: WARSZAWA
Model: MONDEO GHIA X
Silnik: 2,O TDCi 173 km & 408 nm by Heko
Rocznik: 2009
Postów: 492
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

HEY moim zdanie nasz za słabo ściągnięte opaski od mazet lub dziurawe mazety. :fcp7 :fcp7 :fcp7 Wydaje mi sie ze to jest smar z przegubów wewnętrznych.Simeringi mogą podciekać ale wówczas kapał by olej ze skrzyni a tu jest smar :fcp7 poza tym wymiana simeringu może nie pomóc czasami zdarza sie ze wytarte są części współpracujace z simeringiem wówczas trzeba te powierzchnię np metalizować!!!
PZDR :fcp2 :fcp2 :fcp2
TERBUH_B jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2008, 07:33   #4
mario591
ford::advanced
 
Avatar mario591
 
Imię: Mario
Zarejestrowany: 05-09-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 445
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

No właśnie też podejrzewam simeringi. Osłona gumowa nie wygląda na uszkodzoną, zresztą jest sucha jak widać na zdjęciach tylko boki są mokre widocznie gdzieś tamtędy to sie wydostaje ;/. I teraz nie wiem czy jechać do serwisu Forda czy zwykły mechanik też jest w stanie to dobrze zrobić? Bo w serwisie to na dzień dobry mnie skasują ze 300zł a tu kolega pisze, że całkowity koszt go wyniusł 190 zł. Taki koszt mi odpowiadaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
A napisz proszę " Piotrekz" czy po wymianie simeringów było już wszystko OK?
Pozdrawiam
mario591 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2008, 08:33   #5
TERBUH_B
ford::advanced
 
Avatar TERBUH_B
 
Imię: HUBERT
Zarejestrowany: 10-06-2007
Skąd: WARSZAWA
Model: MONDEO GHIA X
Silnik: 2,O TDCi 173 km & 408 nm by Heko
Rocznik: 2009
Postów: 492
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

HEY tu ewidentnie nie sa uszkodzone simeringi.stawiam na mazety czyli te gumowe osłony przegubów.widoczny jest smar a nie olej :fcp7 :fcp7 :fcp7
wymień mazety
TERBUH_B jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2008, 08:57   #6
Piotrekz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-12-2006
Skąd: Rzeszów
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1999
Postów: 49
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

Witam!
U mnie po wymianie simeringów wszystko jest ok.Brakowało sporo oleju w skrzyni i dlatego mechanik stwierdził,że to simeringi.
Pozdrawiam
Piotrekz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 07:29   #7
mario591
ford::advanced
 
Avatar mario591
 
Imię: Mario
Zarejestrowany: 05-09-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 445
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

No ja wczoraj oddałem autko do wujka, który jest mechanikiem. Wczoraj nic podobno nie zrobił bo w sklepie nie było części i dopiero je zamówił. Podobno trzeba wymienić jakieś łożysko przy półosi co kosztuje 150zł grrrrr. No coś czuje, że naprawa się zamknie w 500zł. A wy co sądzicie ?Ma może ktoś rysunek taki jak mają w serwisach firmowych co składa się na poszczególne elementy część po części ???
mario591 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 08:04   #8
kristop
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-07-2006
Skąd: Sieradz
Model: Futura 2
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 44
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

Witam
łozysko półosi masz na pierwszej focie ,jest to dodatkowa podpora prawej dzielonej
osi przedniego kola

Krzysiek
kristop jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-01-2008, 18:36   #9
mario591
ford::advanced
 
Avatar mario591
 
Imię: Mario
Zarejestrowany: 05-09-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 445
Domyślnie Re: Problemy z przenimi półosiami (simering) wylatuje smar!!!

Witma No i już mniej wecej znam koszt.
Łożysko podpory półosi napędowej do wymiany koszt ok 150zł do tego wymiana osłony przegubu napędowego wew. koszt ok 110zl sztuka. No i własnie orginalna guma kosztuje 110zł a zamiennik ok 35zł. I teraz nasuwa mi się pytanie czy kupić orginalną fordowską gume 2x110zł 220zł czy kupić zamiennik 2x35zł 70 zł. Wydaje mi się, że wybiore zamiennik, bo za firme nie bede płacił, najwżniejsze , żeby spełniały swoją funkcję. A wy co radzicie ?
mario591 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.