Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 20-02-2008, 11:49   #1
Osiem
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2006
Skąd: Jedlina Zdrój
Postów: 19
Domyślnie Remont kapitalny silnika.

Witam.Mam sprawe do was fachowcow.Mam transita z silnikiem 2.5 diesel mam narzedzia troche wolnego czasu w miare pojecie i pare pytan.Chodzi o kapitalke silnika.Chcialbym sie dowiedziec jakie czynnosci tam sie odbywaja i po kolei co trzeba wymieniac/regenerowac.Chodzi o to zeby nie bral oleju i nie tracil mocy czyli w gruncie rzeczy dzialal dobrze.Z gory dzieki.

Osiem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2008, 13:48   #2
kosmowski
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-02-2007
Skąd: Kościan
Model: Transit Tourneo
Silnik: 2,5 TD
Rocznik: 1996
Postów: 101
Domyślnie Re: Remont kapitalny silnika.

Witam a nie lepiej kupić cały silnik na allegro jest tyle ofert że głowa boli i tanio pozdrawiam.
__________________
krzysztof
kosmowski jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2008, 16:42   #3
Osiem
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2006
Skąd: Jedlina Zdrój
Postów: 19
Domyślnie Re: Remont kapitalny silnika.

Niby tak ale mam wolny motor i chce troche sie podszlifowac w mechanice.Bawilem sie juz silnikiem ale golfa 1 a mam wolny 2.5D wiec chcialem cos pokombinowac
Osiem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2008, 22:44   #4
Dezerter
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Karkonosze
Model: Transity dwa + Escort syna + C-MAX
Silnik: 1,8TD; 1,8TDCI; 2,0TDDI + TDCI
Rocznik: od 1997 do 2012
Postów: 105
Domyślnie Re: Remont kapitalny silnika.

Witam. Bardzo miło sobie wspominam ten silnik, myśle że to najjaśniejszy punkt starego transita, i tu uwaga-sam nim zrobilem w ciągu dwóch lat 200 tyś (a kupiłem go gdy miał conajmniej tyle), a jako że były to lata 90-te to jakość paliwa odbiegała in - od obecnego, i nie oszczędzałem go specjalnie, powiem krótko trzeba bardzo sie starać aby go wykończyć, ale skoro twierdzisz że trzeba go remontować to proponuje nie ładować sie w koszty i nie robiś szlifu bo wiąże sie to z nowymi tłokami (o ile nie ma duzych progów)-polecam wymiane pierścionków, uszczęlnień, przegląd apar. wtryskowej (sprawdzenie kąta wtrysku) reg. lub wymianę wtryskiwaczy, wymiane rozrządu (koniecznie z nowym napinaczem) i to o czym wiekszość zapomina sprawdzenie i ew. regulację luzów zaworowych (te sil. nie miały kompensacj hydraulicznej), a samągłowice prponuje zostawić w spokoju ponieważ jest żeliwna i trudną ja skrzywić :fcp2 , jeśli już to dotrzyj grzybki zaworowe i wymień uszczelniacze. Pozdrawiam i życze powodenia-napisz o efektach :fcp1
__________________
Transity 2.0TDDI + C-MAX 1.8TDCI + Escort 1.8TD syna
Dezerter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2008, 21:59   #5
Osiem
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-11-2006
Skąd: Jedlina Zdrój
Postów: 19
Domyślnie Re: Remont kapitalny silnika.

Aha.Bo zaczalem temat i nie napisalem wogole objaw pacjentaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Chodzi o to ze to jest dosc stary silnik bo rocznik wozu to '92 wiem ze sa te roczniki ktore trzymaja sie idealnie ale akurat ten taki nie jest.Gdy go kupilem byl praktycznie w bdb, lecz po jakims czasie zaczal sie sypac to skrzynia to silnik.Skrzynia jest nowa wiec pozostal tylko motorek ktory z czasem i tak ulegl wymianie.Ale wracajac do tej uszkodzonej bestii.Gdy sie go zapala o i le wogole zapali bo nawet przy zainstalowanej grzalce przy chlodnicy bez odpowiedniego spraju rozruchowego nie zapali wiec o ile zapali to z przepustnicy slychac dzwiek typu "sssssssssssssssssssssssssssssss" praktycznie spadek mocy o jakies 50% na oko.Klekocze jak jakis ursus i wogole pali jakos wiecej niz normalnie i telepie go przy 100km/h.Ja wiem ze to dostawczak i liczy sie moc a nie predkosc ale bez przesady.
Osiem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.