Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-08-2009, 00:27   #1
dondiegoluzak
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 18-08-2009
Model: focus
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 2
Domyślnie zgasl i nie chce odpalic

Jestem nowym kierowca i posiadam od jakiegos czasu focusika.

W sobote zgasl i nie chce juz odpalic. Zjechalem jak zawsze pod dom i zgasilem go. Po kilku minutach chcialem wyskoczyc jeszcze do miasta a on juz nie odpalil. Nie wiem w czym tkwi poblem. Nie wiem jak to nazwac ale gdy chce go odpalic to tylko HEHŁA i nic wiecej. Przed awaria nie bylo zadnych objawow ze cos mogloby byc nie tak. Normalnie funkjonowal i z niewiadomych powodow padl.
PROSZE O POMOC
Jest to rocznik 2000 TDDI

dondiegoluzak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2009, 07:48   #2
Paweł &
ford::average
 
Avatar Paweł &
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-06-2009
Skąd: LKR
Model: Focus C-MAX / Mondeo mk3
Silnik: 1.8 16V 125 KM / 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: 2003 / 2002
Postów: 73
Domyślnie Odp: zgasl i nie chce odpalic