|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-09-2009, 00:50 | #1 |
ford::beginner
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 17-09-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-Max Titanium S
Silnik: 2.2 TDCi 200KM
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
[MK3] Mondeo 2.0 TDCi 130KM DPF - 118tys km
Witam Forumowiczow,
To pierwszy post ale dla mnie bardzo wazny bo juz bylem na 99% zdecydowany na piekne Mondeo ale wtryskiwacze i ich awaryjnosc troche moj zapal ostudzily. Otoz do kupienia mam: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF cena: 37900 PLN typ: Kombi rok produkcji: 2006 kolor: srebrny metalic pojemność skokowa: 2000 cm3 moc silnika: 131 KM przebieg: 118000 km silnik: olej napędowy skrzynia biegów: manualna Wersja " Futura X " Co chodzi o prawdziwosc danych przebiegu itp to jest to 100% pewnosc. Choc i na rok i logike tez pasuje. Byl jezdzony w Niemczech. Obecnie najbardziej mnie dreczy temat wtryskiwaczy i pytania: Czy bede musial wymieniac? Za ile km mniej wiecej? Czy uzywajac preparatow np. STP do czyszczenia wtryskiwaczy dla Diesla uratuje wtryskiwacze? Czyytałem ze po 2004 czy 05 poprawiono jakość wtryskiwaczy czy innych elementow silnika ktore niby rzekomo byly powodem psucia sie wtryskiwaczy? Czy to prawda czy bujdy na kiju? Dodatkowo jeszcze koło dwumasowe... co z nim? Tez duzy koszt z tego co widzialem kolo 1,5tys zl? No i generalnie czy sie decydowac? Obecnie jest tyle aut na rynku ale strasznie przebranych ze nie wiem co wybrac. Ten jest pewny co chodzi o parametry podane powyzej i nie byl bity oczywiscie. Porsze o porade gdyz nie moge obecnie spac a jutro rano do roboty trzeba wstac. Ostatnio edytowane przez Bosman71 ; 17-09-2009 o 00:58 Powód: Doczytanie w innym źródle |
17-09-2009, 23:32 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-08-2009
Skąd: Legionowo
Model: Ford Focus III Titanium, Ford Fiesta ST line
Silnik: 2.0TDCI 203KM 505NM by EMsetup, 1.0 ecoboost 148KM 240NM
Rocznik: 2016, 2016
Postów: 215
|
Odp: [MK3] Mondeo 2.0 TDCi 130KM DPF - 118tys km
Jeśli chodzi o wtryskiwacze to od 2004 zlikwidowano ten problem(od 2001 do 2003 tj.model przed liftem wadliwe pompy paliwowe wycierały się w skutek czego opiłki metalu leciały do wtryskiwaczy no i ulegały one awarii, po lifcie wszystko jest już ok-informacje te są od mojego kolegi z autoryzowanego serwisu Forda). Lejesz dobrą ropę(jak na nasze warunki), wymieniasz filtr paliwa co 20tys.km, a nie jak serwis co 60tys.km(ze względu na jakość paliwa w naszym kraju) i jeździsz bez awarii.Co do koła dwumasowego przy dobrych zniżkach kosztuje ono 1000PLN, najgorsze że zmieniasz z reguły od razu przy tym tarcze, docisk i wysprzęglik no i jest to następne 1000PLN, plus wymiana tego około 500, czyli 2500PLN, ale takie uroki diesla i to większości marek.Chociaż nie są to elementy w Fordzie które się psują dużo częściej, czy szybciej niż u innych producentów, zależy to od techniki jazdy itd.Powiem tak, mam dwóch kolegów którzy jeżdzą Mondeo z takimi silnikami i wymieniali taki komplet między 120tys. a 150tys.km przebiegu(oczywiście pewnie i czasami zrobi ktoś 200tys.km i będzie wszystko ok).Ale jak to wymienisz masz co najmniej następne 120tys.km spokojuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|