Forum Ford Club Polska


Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stary 19-12-2005, 11:01   #1
cywil
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-11-2005
Skąd: Warszawa
Model: Focus Combi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 90
Domyślnie OBROTY W DIESLU....

WITAM,
rozmawialem ostatnio z Tatą jeździ cięzarowym.
Miał problem z odpalaniem i mechanicy rozkładali ręce. Metodami chałpniczymi doszedł do tego że obroty były zbyt wysokie ustawione ok 700 po zmniejszeniu na ok 500 silnik zapala na dotyk.
ciekawe czy w naszych autach to pomoże... sprawdze niebawem?
co wy na to... moze ktoś już testował
dodam ze przed modyfikacjiami prędkości nic nie pomagało nowe akumulatory, podpinanie drugich z innego auta i nic

__________________
ciągle można się czegoś nauczyć wiec czytaj ze zrozumieniem słuchaj jak inni mówią i nie przerywaj wychwytuj to czego jeszcze nie wiesz....
cywil jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-12-2005, 22:19   #2
rastaleon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 593
Domyślnie

w bompie bosha w mk4 1.6 D obroty zmniejszysz lib zwiększysz przy pomocy dwóch kluczy rozmiar 10. W innych modelach,jak np. mój transit trzeba już na przyrządach ustawiac wszystko. a to zrobi tylko dobry fachman.
__________________
escort mk4 1990 1.6 D
sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka
transit 1991 2.5 D krótki niski
omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!!
rastaleon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-12-2005, 14:28   #3
cywil
ford::average
 
Zarejestrowany: 07-11-2005
Skąd: Warszawa
Model: Focus Combi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 90
Domyślnie

W 1.6D z pompą lucas jest to banalnie proste wystarczą dwa kloski z drewna 4 i 20 mm
jedn(4mm) wkładasz pomiędzy "zderzak" (ŚRUBA )a dźwignie przyspieszenia (WZRASTAJĄ OBROTY)drugi ten 20 mm wkładasz pomiędzy dzwigniebiegu jałowego obroty ciut spadną kluczem bodajże 11 luzujemy przeciwnakretke na "zderzaku" przy pierwszym klocku 4mm" i ustalamy predkość na ok 900 obr/min.
Jak mamy odpowiednią zakręcamy przeciwnakretke.
Wyjmujemy klocek 20mm dopiero teraz ten 4 mm i drugim "zderzakiem" obnizamy predkość do 840 obr/min tylko jak to zrobić na ucho Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jakoś ustawiłem i autko działa lepiej ciagnie jak głupie tylko jak ocenić predkoś bez obrotościomierza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
ciągle można się czegoś nauczyć wiec czytaj ze zrozumieniem słuchaj jak inni mówią i nie przerywaj wychwytuj to czego jeszcze nie wiesz....
cywil jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy Kraków
Regeneracja turbosprężarek
Obsługa techniczna: Wilu

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.