Zobacz pełną wersję : [Escort 1995-2001] syczenie powietrza ,szarpanie,skaczace obroty


la222
20-05-2010, 17:11
witam.mam problem z moim escortem.Rano jak odpale i zaczynam ruszac na benzynie to tak jak by sie dlawil ,nie mial mocy przez pierwsze 10sekund jak juz kawalek przejade to objaw ustepuje, lecz jak po odpaleniu przegazuje i rusze na paliwe badz na gazie to jest wszystko ok.zauwazylem jeszcze ze sa takie momenty ze obroty spadaja i silnik chodzi tak jak by na 3 gary (najczesciej sie to dzieje gdy stoje w korku), gdy jade np na pierwszym lub drugim biegu bez dodawania gazu to autem szarpie.I jeszcze z okolic przepustnicy slychac syczenie powietrza lecz sprawdzalem to wszystkie wezyki sa dobrze powcikane i nigdzie uciekajacego powietrza nie wyczulem, skad te syczenie? zna ktos moze odpowiedzi na moje pytania?dodam ze swiece i przewody 2 dni temu wymienilem ,w przepustnice napsikalem wd-40 jest bez zmian.pozdrawiam

escort
20-05-2010, 18:50
witam.mam problem z moim escortem.Rano jak odpale i zaczynam ruszac na benzynie to tak jak by sie dlawil ,nie mial mocy przez pierwsze 10sekund jak juz kawalek przejade to objaw ustepuje, lecz jak po odpaleniu przegazuje i rusze na paliwe badz na gazie to jest wszystko ok.zauwazylem jeszcze ze sa takie momenty ze obroty spadaja i silnik chodzi tak jak by na 3 gary (najczesciej sie to dzieje gdy stoje w korku), gdy jade np na pierwszym lub drugim biegu bez dodawania gazu to autem szarpie.I jeszcze z okolic przepustnicy slychac syczenie powietrza lecz sprawdzalem to wszystkie wezyki sa dobrze powcikane i nigdzie uciekajacego powietrza nie wyczulem, skad te syczenie? zna ktos moze odpowiedzi na moje pytania?dodam ze swiece i przewody 2 dni temu wymienilem ,w przepustnice napsikalem wd-40 jest bez zmian.pozdrawiam

przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jes dziurawy i dlatego sa takie objawy

CrashBlack
20-05-2010, 19:31
Przyłącze sie do tematu, dzisiaj zuważyłem dziwną przypadłość i chciałbym uzyskac od was rady. Sprawa ma się tak Silnik cieply w momencie włączenia się wentylatora zauważyłem że stojąc na luzie falują mi oborty 500-1000 wentylator się wyłączył po chwili, to włączyłem wycieraczki aby sprawdzić i to samo, dzieje się tak od czasu do czasu bo potem prubówałem i już tak nie było, co może to wskazywać? Czyżby przy poborze prądu przez wentylator lub wycieraczki na cieplym silniku nie domagało coś? To wina akumulatra? kabli WN? czy czegoś innego?

la222
20-05-2010, 21:22
a moglbym sie dowiedziec gdzie ten przewod skrzyni korbowej sie znajduje? jak go znalesc?jakies zdjecia moz ema ktos bo jestem laikiem w tej dziedzinie? z gory dziekuje.

escort
21-05-2010, 12:42
a moglbym sie dowiedziec gdzie ten przewod skrzyni korbowej sie znajduje? jak go znalesc?jakies zdjecia moz ema ktos bo jestem laikiem w tej dziedzinie? z gory dziekuje.

tren przewód idzie od takiej czarnej puszki pod kolektorem wydechowym i do tylu silnika łaczy sie w kolektorze ssacym zobacz na zgieciu czy noie ma dziury lub nie jest miekki jesli tak to kup nowy lub utnij go i wsadz kolanko najlepiej bmiedzianie,jak bede w domu to wrzuce rysunek gdzie on jest

pqrs804
21-05-2010, 21:52
in 1892 by David Abercrombie to sell camping supplies; joined by Ezra Fitch to become Cheap Abercrombie Fitch (http://www.bizclothing.com/Discount-Abercrombie-Fitch-id-368/),abercrombie and fitch,replica abercrombie, wholesale abercrombie,cheap abercrombie providing exclusive outdoor needs, including clothing and equipment.

la222
23-05-2010, 11:47
witam. syczenie ustapilo po wymianie weza od skrzyni korbowej(byl dziurawy)lecz falowanie obrotow nadal wystepowalo.Odpiełem wtyczkie od przeplywomierza i obroty nie falowaly juz.przeplywomierz wyciagnalem, i zamoczylem w spirytusie zmieszanym z denaturatem przez cala noc.Dzis zalozylem i jak narazie jest ok.Czyli to przeplywomierz byl odpowiedzialny za obroty.dzieki pozdrawaim