Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Kodowanie Wtryskow (brak oznaczenia na wtryskach )
Misiu_tg 14-06-2010, 08:53 Witam
Jestem laikiem, ale z moim autkiem prubuje radzic sobie zawsze sam ( dzieki waszej pomocy drodzy forumowicze)
Zakupile w zeszlym tygodniu interfejs od Viakena. Dziala w 100% naprawde jestem zadowolony. Pisalo ze idzie nim kodowac wtryski w fokusie 1.8 TDci. Ja mam mondeo 2.0 Tdci ( ponoc nie idzie SAMOADAPTACJA). W programie formidable w wersji 2.03 zakladka wtryskow jest aktywna. No wiec jak zawsze ciekawski jestem wszedlem, nacisnolem odczyt i komputer ukazal mi ze wtrysk 1 i wtrysk 3 nie posiada kodu tzn same 00000000000. Znalazelm gdzies na forum ze bywa i tak ze poprostu komputer je gubi. No wiec odkrecilem wtryski 1 i 3 w poszukiwaniu numeru atu numery sa nie widoczne tak jakby sie poprostu wymazaly.
Moje pytanie brzmi czy : czy moge mu podac obojetne jaki numer i bedzie wszystko OK tzn zapali i bedzie chodzil .
Czy posiada ktos takie numery do 4 wtryskow ( prosze podac ).
Aha NIe swieci mi sie zadna sprezynka itd, ani Check, ale za to auto nie ma mocy no i kopci ( wymienilem schlauchy od interkulera EGR jet Nowy nie czyszczony poprostu NOwy. Auto mam od 114000 a teraz ma 230000, wtryskow nie wymienialem.
Prosze o pomoc
jendrekmak 14-06-2010, 09:56 skoro wyjmowałeś wtryskiwacze to z pewnością zachował się chociaż jeden symbol, który zaczyna się od EJDR.....Z (twój rocznik prawdopodobnie EJDR00101Z albo 301Z) i to było by potrzebne do pozyskania właściwych kodów bo w różnych rocznikach były różne typy wtryskiwaczy. Raczej nie możesz powtórzyć kodów, które już masz bo komputer może je odrzucić (ale tego nie jestem pewien).
fred8345 14-06-2010, 16:01 formidable w wersji 2.03 będzie współpracował z elm 327?
SrebnaStrzała 14-06-2010, 17:10 Obojętnie jaki kod wtryskiwacza byle by był z Twojego rocznika. Wtryskiwacz po czasie sam się odpowiednio ustawi. Pare razy już tak robiłem, bo również mam starte napisy.