winiarsko
28-10-2010, 21:37
witam, czy silnik 1.6d podejdzie w miejsce silnika 1.4i ? czy beda jakies porblemy przy przekładce?
Zobacz pełną wersję : [Escort 1986-1990] przekladka silnika z 1.4i na 1.6d winiarsko 28-10-2010, 21:37 witam, czy silnik 1.6d podejdzie w miejsce silnika 1.4i ? czy beda jakies porblemy przy przekładce? sgrzegorz86 28-10-2010, 21:59 Ogólnie rzecz biorąc jest to duży problem bo wszystko trzeba wywalać,wiązki kabli komputer,układ wydechowy jest w dieslu nieco inny,dostawić przekaźnik od świec żarowych,ogólnie jest jeszcze kilka rzeczy które by trzeba wymienić,według mnie gra nie warta świeczki ale to moje zdanie.Pozdro ShaD 29-10-2010, 06:46 zawieszenie, przeguby, polosie, zwrotnice, piasty... ale jesli masz dawce w calosci, troche wolnego czasu i umiejetnosci to da rade to wszystko przelozyc.. ale musisz auta rozebrac do zera, poprzekladac wiazki elektryczne, komputer, skrzynke bezpiecznikow itp, pozniej wkladasz silnik razem z calym przednim zawieszeniem ukladem paliwowym i wydechowym.. podstawa to ilosc wolnego czasu i ktos do pomocy kto chociaz troche sie zna na takich rzeczach. winiarsko 29-10-2010, 12:22 krde jak trzeba przełozyc zawieszenie i reszte to chyba sobie odpszcze, bo w acie z dieslem zawieszenie jest troche wyjezdzone... pozostaje mi chyba zregenerowac tego benzyniaka... a to w takim razie mam pytanie. mam dwa escorty diesla i benzynę i teraz pytanie, jakie czesci bedzie dało sie zamienic/wymienic? chodzi mi o to czy np zawieszenie, kład kierowniczy, samoreglatory z recznego podejda z benzyny do diesla? bo prawdopodobnie bede kpował drgiego na czesci tylko ze z silnikiem 1.4i a jak napisałes ze jak bede chciał wymienic silnik to i trzeba przegby i reszte to sie zastanawiam teraz. i sory ale nie działa mi ó otwarte:D Marek_BQJ 31-10-2010, 05:48 Witam! Przeczytaj założony przeze mnie temat http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=112310 Nie jest to chyba aż takie trudne, jest wiele wątpliwości np co do półosi a raczej ich wieloklinów czy pasują wzajemnie -to trzeba jeszcze sprawdzić, konieczność zmiany zegara obrotomierza itd. Moje zapędy trochę osłabły bo dawca okazał się po pomiarze kompresji niestety zajechany na jednym cylindrze a ja chcę wsadzić i jeździć. Dalej szukam i na pewno to zrobię a jak zrobię to opiszę jak to zrobiłem. pozdrawiam Marek A może celowe byłoby założenie oddzielnego działu na ten temat, byłby na pewno pomocny. |