Zobacz pełną wersję : [Fusion] Silnik gaśnie podczas wolniej jazdy bez gazu lub z mało gazu.

cyberrmen
02-11-2010, 19:45
Witam.
Czasem dzieje mi się tak że np podczas bardzo wolnej jazdy(np manewry na parkingu) bez gazu albo jak dam bardzo mało gazu auto krztusi się i gaśnie. Czasem tylko się tak dzieje a nie zawsze. Niedawno miałem awarię cewki zapłonowej. Cewka została wymieniona na orginalną do tego wymieniłem od razu świece i filtr powietrza. Wydawało mi się że po tych wymianach na jakiś czas ta przypadłość znikła, lecz teraz pojawiła się ponownie. Nie jest to zbyt uciążliwe bo po prostu trzeba się przyzwyczaić do dodawania troszkę więcej gazu przy ruszaniu i wtedy nigdy się to nie pojawia ale zastanawiam się czy nie psuje się coś co może doprowadzić do poważnej awarii(np nie chiał bym znowu płacić za wymianę cewki). Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu w czym problem.
Przebieg 64 tyś. Autkiem tym jeżdżę od paru miesięcy i miał tak raczej od początku. Wcześniej jeździłem dużo innymi benzynowymi samochodami i one tak nie miały.

Pumbo
02-11-2010, 19:54
Cześć

Miałem prawie to samo, poszukaj moich wypowiedzi na forum, dotyczących EAC Fail i będziesz wiedział co robić (naprawa tania i pomaga).

Pozdrawiam
:)

kacper69
09-11-2010, 17:02
cyberrmen , wydaje mi się że ten typ tak po prostu ma.
W moim aucie jest chyba bardzo podobny objaw, po prostu trzeba chyba zdecydowanie dodawać gazu, szczególnie przy mocno skręconych kołach ten efekt łatwo uzyskać.
Mi zawsze gaśnie silnik w moim fusionie, jak kilka dni pojeżdżę większym autem , a potem się przesiadam do Fuzji , muszę się do niej ponownie przyzwyczajać ;)

Pumbo
09-11-2010, 19:39
Witam

Widzę, że jeszcze raz muszę wyraźnie napisać:
Jak zrobiłem nowe podłączenia masy, problemy minęły jak ręką odjął. Próbowałem wiele razy po "naprawie", na parkingu, zadusić go zbyt małym gazem i nic. Nawet gdy gazu było zdecydowanie zbyt mało samochód jedzie!

A wcześniej zawsze trzeba było trzymać go na obrotach.

Pozdrawiam

kacper69