Zobacz pełną wersję : instalacja gazowa do Focus
WalterKurtz 06-01-2011, 23:36 Witam serdecznie, debiutuje na tym forum, wiec prosze o wyrozumialosc za wszelkie mozliwe wpadki i od razu przechodze do rzeczy. Jestem uzytkowniekm Focusa kombi 2008r. poj. 1.6 Pb skrzynia automatyczna. Koniecznie musze go zagazowac, bo moje auto pali srednio 11l/100km. W zwiazku z powyzszym prosze o informacje jaka instalacja bylaby do niego najlepsza (wole zaplacic wiecej, ale miec optymalne rozwiazanie) i ktory zaklad z okolic Katowic lub Krakowa Panstwo mi polecicie. Jakosc wykonania instalacji i jej bezawaryjnosc sa dla mnie niezwykle wazne, gdyz jestem kierowca niepelnosprawnym i samochod to moje nogi, wiec nie moge sobie pozwolic na to, aby pojazd nagle mi "umarl" gdzies na drodze. Ja osobiscie zastanawiam sie nad instalacja Landi Renzo lub STAG-300 Premium plus lubryfikacja.
Biore pod uwage takie zakłady:
1. GEG AUTO-GAZ Kraków
2. PowerGas System Kraków
3. Fugazi S.J. System Kraków
4. Eko Carsk Kraków
5. Car Gaz-Siewierz
Za wszelkie uwagi, opinie i podpowiedzi z gory Dziekuje. Walter
konrad_b 07-01-2011, 07:53 z Krk zakładów dodał bym Adam Burda, AUTOTEST http://www.autotestserwis.pl/oferta.html
z wymienionych przez Ciebie znam tylko Fugazi, która miała również dobre opinie w sieci
ja montowałem na Zbożowej, a teraz serwisuje w autotest, byłem tez u nich na hamowni, moim zdaniem fajny zakład, trochę żałuje że nie montowałem u nich
druga sprawa, dlaczego wykluczyłeś BRC ?
WalterKurtz 08-01-2011, 23:10 Dzieki serdeczne za informacje.
Ale ile Ci zaspiewala Alfa (rozumiem, ze to jest ten warsztat ze zbozowej???) za montaz?
Alfa ma hamownie?
Cenie sobie BRC, bo jezdzilem na tej instalacji przez kilka lat, ale podobno do nowszych Fordow sie ona zbytnio nie nadaje. Wszedzie mi polecaja Staga 300, a najlepiej Landi Renzo. Tak, jak pisalem, ja juz wole zaplacic wiecej na starcie, ale potem chce miec spokojna glowe. Zalozyles do swojego Forda dodatkowe smarowanie tj. lubryfikacje
Witam