Zobacz pełną wersję : [Ka 1996-2008] Wymiana Maglownicy?
Witam,
jest to mój pierwszy post na forum, także witam wszystkich ciepło w te zimowe dni.
Chciałbym was koledzy (i koleżankig:) )
spytać o taką rzecz.
Od jakiegoś czasu moja narzeczona ma problemy z trzeszczeniem w samochodzie (pewnie wyje pompa wspomagania), jest to spowodowane utratą płynu chłodniczego.
Wiem, że podjechała z tatą do mechanika i on stwierdził że trzeba wymienić maglownicę, przecieka...
I tu moje pierwsze pytanie do was... da się to od razu stwierdzić otwierając maskę i nie zaglądając od spodu z kanału??
W każdym bądź razie kupiłem używaną maglownicę, trochę może teraz żałuję że nie regenerowałem no ale nic już.
Otrzymałem tego typu maglownice:
http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-ford-fiesta-ka-gwarancja-i1444329967.html
mam nadzieję że będzie pasować do kaczki, natomiast gdy otworzyłem paczkę, to była cała mokra od płynu, wycieki. Czy prawdopodobne jest że podczas transportu resztki płynu wydostały się z maglownicy?
I 2 sprawa, jedna nóżka jest lekko wykrzywiona (ta przy tym owalnym zbiorniczku), co o tym sądzicie? Warto zakładać tą maglownicę?
Pozdrawiam,
Maciek
da się to stwierdzić bo przekładnia przecieka na przegubach i widać to z góry jeśli mocno cieknie. Na tym zdjęciu widać mokrą gumę moja wyglądała podobnie jak zdemontowałem. tyle że ciekła na potęgę już. Uciekało mi 0,5l płynu w ciągu miesiąca max 2. Faktem jest że pompa to oznaka braka płynu tyle że jeśli długo się jeździ bez to się ją zaciera. Ja swoją przekładnie wymieniałem po roku chyba dopiero, tyle że stale pilnowałem płynu. W tedy pompa mi nie hałasowała. Jeśli hałasuje to już niestety oznaki jej końca i wymiana dość rychła. Co do samego zakupu to fakt nie zrobiłeś najlepiej. Ja zamówiłem regenerowaną za 650 (450+200 kaucja) wymieniłem ją jak przyszła i odesłałem za pobraniem 200zł więc koszt był 450+płyn + końcówki drążków. same drążki i gumy miałem już nowe wraz z regenerowaną przekładnia i cały zestaw hula do dziś. pompa też działa bez problemu więc jeśli będziesz pilnował płynów i nie będzie hałasować to jeszcze posłuży.
Tak BTW utrata płynu chłodniczego nie ma nic wspólnego z przekładnią. Domyślam się ze chodziło Ci o płyn przekładniowy. Jego zbiorniczek znajduje się pod maską )patrząc od przodu) w lewym górnym rogu.
Dzięki za szybką odpowiedź.
Tak, oczywiście chodziło mi o płyn przekładniowy, a nie chłodniczy.
Jeśli chodzi o zdjęcie które dałem to nie jest moja maglownica, ja kupiłem dużo taniej (jutro wkleje zdjęcia bo nie mam teraz kabla od aparatu).
Nie mnie jednak, te gumy (przeguby) przy przekładni mam całe jak gdyby z oleju raczej, zresztą jak odpakowałem maglownice (owinięta była w tekturę), to widać było że jest cała mokra od środka (tektura), i teraz nie wiem czy po prostu leciało przez to, że jest luzem czy jest gdzieś dziurawa (moja nie ma tych 2 wężyków co są na tym zdjęciu w górnej części).
Ja podejrzewam, że niestety cieknie chyba... ale może się mylę.
Przekładnia jest używana więc rzeczą całkowicie oczywistą jest to, że było w niej trochę płynu, który podczas transportu się musiał wylać. Nie masz szans stwierdzić czy cieknie dopóki nie zamontujesz lub nie podłączysz jej do jakiegoś układu ciśnieniowego.
Czyli muszę założyć i liczyć na to, że nie będzie cieknąć... no nic, chyba nie ma wyjścia - jutro jeszcze wkleje zdjęcia maglownicy jaką posiadam.
Zastanawiam się jeszcze, czy to, że drążek ma lekkie zakrzywienie może mieć wpływ na to, czy całość będzie dobra ?
BTW. jeżeli z przekładni kierowniczej ucieka płyn, to którędy? Od strony przegubów, czy może jeszcze z innych miejsc?
Pozdrawiam
Czyli muszę założyć i liczyć na to, że nie będzie cieknąć... no nic, chyba nie ma wyjścia - jutro jeszcze wkleje zdjęcia maglownicy jaką posiadam.
Zastanawiam się jeszcze, czy to, że drążek ma lekkie zakrzywienie może mieć wpływ na to, czy całość będzie dobra ?
BTW. jeżeli z przekładni kierowniczej ucieka płyn, to którędy? Od strony przegubów, czy może jeszcze z innych miejsc?
Pozdrawiam
będzie widać po gumach płyn. (przynajmniej u mnie tak było) Jest jeszcze zawór bezpieczeństwa który wyrzuca nadmiar płynu z tyłu przekładni bodajże. Co do drążków to załóż lepiej nowe i gumy podobnie. Będziesz miał spokój na dłużej. Jeśli będzie ciekło to możesz spróbować też z zestawem naprawczym coś zadziałać. Pytanie tylko czy to wszystko nie przewyższy kosztów regeneracji przekładni. Weź też pod uwagę że jeśli Ci będzie ta 2 ciekła to będziesz musiał ponownie montować i demontować wszystko a to koszty (no chyba że robisz to sam we własnym zakresie) Niestety zbieżność też należy ponownie ustawić.
BTW wczoraj byłem na przedpreglądowym przeglądzie i mam zbieżność zjechaną o 17mm :/
polecam: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=90101
Witam,
oto zdjęcia zakupionej maglownicy:
http://img228.imageshack.us/img228/6642/obraz002am.th.jpg (http://img228.imageshack.us/i/obraz002am.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img607.imageshack.us/img607/1588/obraz003i.th.jpg (http://img607.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img225.imageshack.us/img225/9990/obraz004vd.th.jpg (http://img225.imageshack.us/i/obraz004vd.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img98.imageshack.us/img98/3125/obraz005hz.th.jpg (http://img98.imageshack.us/i/obraz005hz.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img204.imageshack.us/img204/5247/obraz008tp.th.jpg (http://img204.imageshack.us/i/obraz008tp.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Dacie Panowie coś o niej powiedzieć tak ze zdjęć?
PS. Dzięki wielkie za dotychczasowe wskazówki!!!!
Pozdrawiam,
Maciek
tak ze zdjęć trudno określić. Ważny jest stan uszczelniaczy i listwy wewnątrz.
P.S. czy będzie Ci potrzebny krzyżak kolumny kierowniczej?? Możesz powiedzieć czy ma on może luzy??
Witam,
oto zdjęcia zakupionej maglownicy:
http://img228.imageshack.us/img228/6642/obraz002am.th.jpg (http://img228.imageshack.us/i/obraz002am.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img607.imageshack.us/img607/1588/obraz003i.th.jpg (http://img607.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img225.imageshack.us/img225/9990/obraz004vd.th.jpg (http://img225.imageshack.us/i/obraz004vd.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img98.imageshack.us/img98/3125/obraz005hz.th.jpg (http://img98.imageshack.us/i/obraz005hz.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img204.imageshack.us/img204/5247/obraz008tp.th.jpg (http://img204.imageshack.us/i/obraz008tp.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Dacie Panowie coś o niej powiedzieć tak ze zdjęć?
PS. Dzięki wielkie za dotychczasowe wskazówki!!!!
Pozdrawiam,
Maciek
jak by Ci to powiedzieć... masz złą maglownice! (ta jest od fiesty) jak ktoś Ci powiedział, że od fiesty pasuje to Cię oszukał, a jeżeli tak mechanik doradził to go zmień bo to oznacza, że z Ka nie miał do czynienia
maglownica do Ka ma tak jak w linku wyglądać, wyciągałem ją u siebie więc wiem co mówię
http://moto.allegro.pl/ford-ka-uklad-kierowniczy-maglownica-i1412789317.html
hmmm a czym się różni poza osłoną?? jak kupowałem swoją to też pisało ka/fiesta
http://moto.allegro.pl/przekladnia-kierownicza-ford-fiesta-ka-i1413189948.html
z tego co wiem krzyżak też pasuje od fiesty ze wspomaganiem. Aczkolwiek nie podważam Twojej wypowiedzi
hmmm a czym się różni poza osłoną?? jak kupowałem swoją to też pisało ka/fiesta
http://moto.allegro.pl/przekladnia-kierownicza-ford-fiesta-ka-i1413189948.html
z tego co wiem krzyżak też pasuje od fiesty ze wspomaganiem. Aczkolwiek nie podważam Twojej wypowiedzi
krzyżak jest taki sam ;)
a maglownica to popatrz chociażby na mocowania
- fiesta mocowania pod maglownicą
- ka mocowanie nad maglownicą
<ściana> Nie zwróciłem uwagi na ten drobny szczegół :p
W takim wypadku drogi kolego polecam Ci zregenerować obecną. Zwłaszcza że idzie zapłacić kaucję i dostajesz przekładnie jedziesz do mechanika wymieniasz i odsyłasz twoją obecną. Jak by Ci się chciało jechać ok 50km to w Bytomiu robią na miejscu wszystko coś za 1000zł mnie wyszło taniej ale to już pisałem
Hm... kurcze, no to mnie totalnie zaskoczyliście!!
Wiem, że maglownica od fiesty i KA się różnią, ale na allegro jest dużo ofert w których ktoś sprzedaje maglownice do fiesty i pisze że pasuje także do forda KA.
Także teraz jestem nieco skołowany.. aż tyle osób jest w błędzie?
Pozdrawiam
z tą regeneracją, to polecam Katowice ul. Warszawska 60
regeneracja samych luzów to niecałe 200zł, a wymiana uszczelniaczy i pozbycie się luzów, to ok. 450zł, ale trzeba maglownicę wyciągnąć z samochodu (co nie jest aż tak trudne).
Robią całość w ok. 4h
Hm... kurcze, no to mnie totalnie zaskoczyliście!!
Wiem, że maglownica od fiesty i KA się różnią, ale na allegro jest dużo ofert w których ktoś sprzedaje maglownice do fiesty i pisze że pasuje także do forda KA.
Także teraz jestem nieco skołowany.. aż tyle osób jest w błędzie?
Pozdrawiam
faktycznie jak na alledrogo się wpisze fiesta to wszystkie mają mocowania innaczej. Może jakieś pojedyncze miały zależnie od wersji identyczne jak w ka. Najlepiej to będzie wiedział IVO jak sprawdzi w magicznym programiku :p
Najlepiej to będzie wiedział IVO jak sprawdzi w magicznym programiku
Po pierwsze IWO a nie IVO :P a po drugie to sprawdzić mogę dopiero w poniedziałek bo w domu nie mam dostępu do systemów Forda.
Po pierwsze IWO a nie IVO :P a po drugie to sprawdzić mogę dopiero w poniedziałek bo w domu nie mam dostępu do systemów Forda.
Bardzo Ci będę wdzięczny IWO jeśli to sprawdzisz!
Bo jeśli faktycznie ta część nie pasuje to będę całą przekładnię reklamować <sic>
Pozdrawiam
Po pierwsze IWO a nie IVO :P a po drugie to sprawdzić mogę dopiero w poniedziałek bo w domu nie mam dostępu do systemów Forda.
sorry jakoś tak wyszło :p
Bardzo Ci będę wdzięczny IWO jeśli to sprawdzisz!
Bo jeśli faktycznie ta część nie pasuje to będę całą przekładnię reklamować <sic>
Pozdrawiam
na to ja mogę Ci odpowiedzieć że ta maglownica nie podejdzie do Ka, chcesz sprawdzić to porównaj tą co masz w aucie do tej co kupiłeś
Zgodnie z obietnicą - sprawdziłem.
Przekładnia do Ka 15.09.1996-13.01.2003 jest identyczna jak dla Fiesty 15.01.1994-15.08.1996 (model 89-96)
Witam,
dzięki Panowie.
Hudybyk, czyli rozumiem, że ta maglownica, którą kupiłem do KA nie jest od fiesty z modeli tych, które podał IWO - tak by pasowała?
Pozdrawiam
Jeżeli przekładnia, którą kupiłeś jest z Fiesty 96-01 to nie będzie pasowała ponieważ jest to zupełnie inna część.
Witam,
dzięki Panowie.
Hudybyk, czyli rozumiem, że ta maglownica, którą kupiłem do KA nie jest od fiesty z modeli tych, które podał IWO - tak by pasowała?
Pozdrawiam
nie wygląda na to żeby była z tych roczników albo jest nowszej albo starszej fiesty, tak czy inaczej do Ka nie będzie pasować
Witajcie ponownie,
ostatecznie zdecydowałem się na regenerację maglownicy w Katowicach, koszt:
regeneracja 450 zł
wymiana i ust. zbieżności 250 zł
Łącznie 700 zł
Czy dobrze zrobili, nie wiem... czas pokaże :) OBY
a jak z tamtą zwróciłeś bez problemu?
Hej,
nawet nie ma problemu, nie chcą się tylko zgodzić na pokrycie kosztów wysyłki.
No nic, trochę kiepsko wyszedłem na tym interesie z wcześniejszą próbą kupna innej maglownicy, mając nadzieję że za niewielkie pieniądze uda mi się wszystko załatwić.
Trudno, oby nowa regenerowana służyła jak najwięcej :)
Niestety ale takie są przepisy dotyczące zakupów na allegro - jeżeli oddajesz towar niezależnie od tego czy jest niewłaściwy/uszkodzony z winy sprzedającego czy Twojej to zawsze kupujący pokrywa koszty przesyłki. Jeżeli zgodzą się je pokryć to jest to tylko i wyłącznie ich dobra wola.
Iwo, zgadza się, dużo też zależy od tego ile się płaci za przesyłkę, jak jest nie dużo to niektórzy sprzedawcy sami pokrywają by tylko jak najbardziej pozytywnie o nich pisać i polecać.
Zapomniałbym.
Dziękuję wszystkim za udział w temacie i pomoc!!!!!!!
:):):)
Izabelka 05-06-2011, 17:38 Jako nowa użytkowniczka najpierw się przywitam a teraz do rzeczy.
A więc, czy da się zlikwidować wspomaganie czyli wymienić maglownicę na bez wsp. i zdemontować pompę? Czy wystarczy krótszy pasek czy też trzeba zmieniać coś jeszcze?
Pozdrawiam
Postaram się jutro sprawdzić jakie części są niezbędne do takiej zmiany - na pewno jest jeszcze inny krzyżak kolumny kierowniczej.
Jesteś całkowicie pewna tej decyzji ? Wspomaganie jakby nie ciekło (bo jak sądzę dlatego chcesz to wyrzucić) to jednak różnica w kręceniu kierownicą jest gigantyczna i na parkingu będziesz przeklinać ten pomysł...
Postaram się jutro sprawdzić jakie części są niezbędne do takiej zmiany - na pewno jest jeszcze inny krzyżak kolumny kierowniczej.
Jesteś całkowicie pewna tej decyzji ? Wspomaganie jakby nie ciekło (bo jak sądzę dlatego chcesz to wyrzucić) to jednak różnica w kręceniu kierownicą jest gigantyczna i na parkingu będziesz przeklinać ten pomysł...
Pragnę dodać, iż koszty tej wymiany będą porównywalne z wymianą regenerowanej maglownicy.
Izabelka 06-06-2011, 07:12 Dziękuję za odzew
Właśnie takiego info mi było potrzeba. Z tego wynika, że nie opłaca się demontować skoro mówicie, że koszty są porównywalne.
Iwo jeśli byś mógł to sprawdź co tam jeszcze ewentualnie trzeba by wymieniać gdybym jednak się zdecydowała.:p
no to zanim Iwo Ci odpowie to ja Ci mogę powiedzieć co jest potrzebne, bo robiłem to w drugą stronę (czyli montowałem wspomaganie)
potrzebne będzie:
- maglownica bez wspomagania,
- kolumna kierownicza z krzyżakiem do maglownicy bez wspomagania
- krótki pasek, pod warunkiem ze nie masz klimatyzacji, bo jak jest to nie wiem czy da się wywalić pompę wspomagania ze względu na rolki napinające
- podstawa alternatora bez mocowania pompy wspomagania i rolek napinających
Jak dla mnie operacja kosztowna i bez sensowna bo różnica ze wspomaganiem i bez jest kolosalna
Przepraszam, ale mam takie urwanie głowy, że nawet nie miałem czasu... Skoro hudybyk to robił to ja już grzebał nie będę bo nie ma to większego sensu. Dzięki za wyręczenie ;)
Witam,
jestem tu nowa, od bardzo niedawna właścicielka fordzika KA. Właśnie odstawiłam go do mechanika i będzie wymieniał maglownicę ale używaną, czy ktoś sie orientuje na jaki wydatek mam się nastawić?
pozdrawiam
MIREKTERAZPOLSKA 26-04-2013, 13:35 Cena przekładni
DSR629L DELCO REMY - Remanufactured REMY (Multiline) - Przekładnia kierownicza
Wymiar gwintu:1/2'' 20UNF; Masa [g]:4460; Tryb pracy:manualny; Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony; Długożć całkowita [mm]:1175; Długożć 1 [mm]:35; Gwint wewnętrzny [mm]:1/2" UNF MALE; Ograniczenia producenta:TRW;
Cena zakupu brutto
DSR629L REMY 357,46 PLZ
Witam,
jestem tu nowa, od bardzo niedawna właścicielka fordzika KA. Właśnie odstawiłam go do mechanika i będzie wymieniał maglownicę ale używaną, czy ktoś sie orientuje na jaki wydatek mam się nastawić?
pozdrawiam
używane chodzą po 300-400zł, montaż/demontaż ok. 150-200, ustawienie zbieżności 60-100zł. Ale znając serwisy, to będzie powyżej 1000 :)
Ja nie ryzykowałbym z wsadzaniem używki, tylko regeneracja starej. Wszystko masz wymieniane i sprawdzane, a używka może zepsuć się w każdej chwili.
Ja właśnie to przerabiałem w zeszłym tygodniu. Regeneracja przekładni tj. sprawdzenie listwy, wymiana uszczelniaczy i kasowanie luzów za 350zł i w 3h gotowa.
termin10000 24-05-2013, 16:40 Podłączę się do tematu,
Oczywiście cieknie ale widać, że nie po przegubach tylko z góry jak wchodzi ośka od kierownicy tuż pod krzyżakiem wylewa się powolutku płyn.
Mam 2 pytania:
1) Czy tam z góry da się cokolwiek wymienić żeby nie ciekło ?
2) Czy taka akcja jest możliwa od góry bez targania maglownicy, zbieżności... itp
powiem Ci tyle, że nie dostaniesz nigdzie takich uszczelniaczy. od góry jest dekiel, seger i uszczelniacz wysokociśnieniowy, który trzeba wymienić.
tylko regeneracja lub zakup zregenerowanej/nowej.
to wszystko jest tak upchane, że na samochodzie nie wyciągniesz, ja miałem problem w imadle to wytargać.
Gdzieś czytałem o sposobie na napchanie gęstego smaru i założeniu uszczelniacza, ale tam jest duże ciśnienie i może to podziałać na chwilę.
polecam regenerację w Katowicach ul. Warszawska 60 P. Krupiński albo wymianę na regenerowaną w Dąbrowie Górniczej firma Tomag. Sprawdzone firmy przez wiele lat, koszt ok. 400zł za kompleksową naprawę całej przekładni.
termin10000 27-05-2013, 09:13 powiem Ci tyle, że nie dostaniesz nigdzie takich uszczelniaczy. od góry jest dekiel, seger i uszczelniacz wysokociśnieniowy, który trzeba wymienić.
tylko regeneracja lub zakup zregenerowanej/nowej.
to wszystko jest tak upchane, że na samochodzie nie wyciągniesz, ja miałem problem w imadle to wytargać.
Gdzieś czytałem o sposobie na napchanie gęstego smaru i założeniu uszczelniacza, ale tam jest duże ciśnienie i może to podziałać na chwilę.
polecam regenerację w Katowicach ul. Warszawska 60 P. Krupiński albo wymianę na regenerowaną w Dąbrowie Górniczej firma Tomag. Sprawdzone firmy przez wiele lat, koszt ok. 400zł za kompleksową naprawę całej przekładni.
Jak wygląda gwarancja i skuteczność naprawy robił ktoś tam regenerację ?
A zna ktoś może serwis z bielska-białej mechanik nie chce ujawnić gdzie dokładnie zawozi maglownice ale twierdzi, że jeszcze nic mu wróciło z reklamacją.
Mechanik podaje mi cenę min 600 zł ze regenerację + 100 za dowiezienie i mam obawy że jest tam jeszcze sporo jego marży.
Edit: Póki co wyciek ustał, dowaliłem mu pod sam korek atf 220 bardzo szybko uciekło pod samochód do minimum potem przestało opadać. Auto zostawia parę kropel lub wcale.
pracowałem w serwisie prawie 4 lata i zawoziliśmy przynajmniej raz w tygodniu do Katowic, nie było reklamacji, a cena to za wymianę wszystkich uszczelniaczy, szlif i kasowanie luzów niecałe 400zł. Gwarancja 1 rok i w ciągu 3h masz gotowe. W tej cenie można kupić słabą używkę.
PS
wie ktoś, czy zaworek kierunkowy z przewodów wspomagania, na łączeniu z przekładnią jest w ilości 1 szt. i wchodzi do górnego otworu?
http://img163.imageshack.us/img163/9883/p1090122j.jpg
termin10000 27-05-2013, 19:57 Dzięki yaro666 właśnie na taką odpowiedź czekałem.
Akurat pracuje w Katowicach i dzięki tobie mam 300 zł w kieszeni.
marttin13 29-05-2013, 09:13 yaro666 zaworek jest jeden i wchodzi do górnego otworu od strony zasilania oleju w taki sposób żeby olej nie cofał się w stronę pompy
yaro666 zaworek jest jeden i wchodzi do górnego otworu od strony zasilania oleju w taki sposób żeby olej nie cofał się w stronę pompy
ok, dzięki, tak myślałem, bo przy zlewaniu oleju wyskoczył i nie wiedziałem nA 100%.
Jeszcze tylko co do przewodów, które wchodzą do przekładni - z pompy do przekładni, do górnego otworu, a z dolnego jest powrót do zbiorniczka?
górny przewód jest z czujnikiem?
bump
sorry, za takie posunięcie, ale proszę kogoś o sprawdzenie lub zrobienie foty przewodów, które wchodzą do przekładni przy krzyżaku.
Koledzy mam pytanie: przekładnie(wersja ze wspomaganiem) da radę wyjąć nie mając kanału?
Koledzy mam pytanie: przekładnie(wersja ze wspomaganiem) da radę wyjąć nie mając kanału?
tak, ja przed garażem wyciągałem, ściągając tylko prawe koło. Wszystkie śruby odkręcisz po wyjęciu aku i obudowy filtra powietrza., po prawej popuszczasz mocowanie wahacza (4 śruby na klucz 18) i powinno wyjść na styk.
od góry odkręcasz 1 śrubę krzyżaka, 2 przewody przy maglu (uważaj na zaworek w górnym otworze), 2 śruby trzymające przekładnię, a od spodu tylko 2 końcówki drążków.
tak, ja przed garażem wyciągałem, ściągając tylko prawe koło. Wszystkie śruby odkręcisz po wyjęciu aku i obudowy filtra powietrza., po prawej popuszczasz mocowanie wahacza (4 śruby na klucz 18) i powinno wyjść na styk.
od góry odkręcasz 1 śrubę krzyżaka, 2 przewody przy maglu (uważaj na zaworek w górnym otworze), 2 śruby trzymające przekładnię, a od spodu tylko 2 końcówki drążków.
Czyli wahacza nie muszę wyciągać ?
nie, nie musisz. Wahacz jest przykręcony do sanek, popuść śruby z sanek, podważ trochę i przekładnia wyjdzie na styk.
Nawet pod auto nie trzeba w ogóle wchodzić.
Koledzy, mógłby ktoś wrzucić fotkę z Microcata z przekładnią kierowniczą ze wspomaganiem (żeby była przekładnia, wszystkie uszczelniacze, simmeringi itd)? Z góry dziękuję.:)
Jaka magiel do forda ka 2000rok bez klimy ponoc sa dwa rodzaje czy beda pasowac prosze o informacje
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Proszę o informacje jak wymienić maglownice w fordzie ka 2000 r 1.3 benzyna
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
|
|