Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Metaliczne stuki, szarpanie na dziurach, regeneracja maglownicy


Josh
15-02-2011, 10:34
Witam.
Gdzieś już o tym pisałem, otóż w okolicach prawego przedniego koła, przy jeździe po nierównościach słychać metaliczne stuki, oraz podczas przejeżdżania przez tory kolejowe, czy większe nierówności, autem kołysze, szarpie, tak jakby koła swoje, nadwozie swoje, autem lekko rzuca, poza tym kierownicą szarpie podczas przejeżdżania przez te dziury.
Mechanik powiedział mi, że to może być maglownica, ale może, pewności nie miał. Czy waszym zdaniem winę należy upatrywać w maglownicy? Ile kosztuje regeneracja jej do FF z 2005 roku?

Szejk.Ahmed
15-02-2011, 19:22
kolego najprawdopodobniej maglownica.miałem to samo.
wejdz na strone przekładnia.com.zakład koło łodzi w pabianicach.
zadzwon i umów się zrobią ci na miejscu.czas ok 5 godz a koszt 650zł.demontaż,regeneracja,montaż.tylko weż swój olej do wspomagania bo oni zalewaja orlenowskim.

marekki_2004
15-02-2011, 20:18
proponuje zacząć od rzeczy trochę tańszych niż regemeracja maglownicy. Zobacz czy nie masz wycieków z prawego przedniego amortyzatora - dosyć powszechny problem w focusach. U mnie wymiana amortyzatorów sprawiła, iż z powrotem mogłem mieć radość z jazdyg:D

tomiscorpio
15-02-2011, 23:15
zobaczyc luzy na sworzniach gumach tulejach , a nie zaraz za magiel sie brac. Ruszaj kolami w lewo w prawo , jak minimalne ruchy powoduja tez ruszaniem kol to zaden magiel.

Zreszta jak magiel ma luz to puka na postoku , skrecaja szybko po 5cm w lewo i prawo.

Szejk.Ahmed
16-02-2011, 00:32
Zreszta jak magiel ma luz to puka na postoku , skrecaja szybko po 5cm w lewo i prawo.
nie do końca.mi pukało tylko przy wolnej jezdzie i skrecając w prawo i po wymontowaniu maglownicy okazało się ze jest luz na wale kierowniczym.

Josh
16-02-2011, 07:21
proponuje zacząć od rzeczy trochę tańszych niż regemeracja maglownicy. Zobacz czy nie masz wycieków z prawego przedniego amortyzatora - dosyć powszechny problem w focusach. U mnie wymiana amortyzatorów sprawiła, iż z powrotem mogłem mieć radość z jazdyg:D

Wycieków nie ma, już patrzyłem. Wstępnie inny mechanik oglądał, gumy, sworznie, końcówki drążka i wszystko było ok (jak mówił). Zasugerował maglownicę, ale nie chcę pchać się w duże koszty. 650 to jeszcze nie są aż takie astronomiczne pieniądze.

pretorian2
16-02-2011, 09:31
jak magiel jest ze wspomaganiem, to nawet na postoju, na wylaczonym silniku ma prawo pukac delikatnie i to jest normalna sprawa. Sprawdzic amorki, mialem podobnie, kierwonica pukala dziwnie, drgala na niewielkich nierownosciach, sprawdzic tez zawieche przód a na koniec zostawic magiel.

Josh
17-02-2011, 07:22
Najbardziej dają się we znaki te metaliczne stuki, jakby trzeszczenie metalu o metal i najbardziej słychać podczas jazdy pomału na w miarę łagodnych dziurach, przy prędkości poniżej 30 km/h.
Ponadto nadwoziem rzuca przy przejeżdżaniu przez przejazdy, po prostu koła jadą prosto a nadwozie jakby lekko się odchylało, jechało swoim torem.

tomiscorpio
17-02-2011, 08:47
to jedz chociaz czlowieku na te szarpaki lub gdziekolwiek.... 30zl chyba masz ??

Albo jeden pod auto drugi niech go buja kolysa cokolwiek , od siedzenia na forum sie nie naprawi , a tutaj Ci nikt nie powie bankowo wymien to i to i bedzie swietnie.

Josh
17-02-2011, 14:18
to jedz chociaz czlowieku na te szarpaki lub gdziekolwiek.... 30zl chyba masz ??

Albo jeden pod auto drugi niech go buja kolysa cokolwiek , od siedzenia na forum sie nie naprawi , a tutaj Ci nikt nie powie bankowo wymien to i to i bedzie swietnie.

To nie miejsce na OT!

tomiscorpio
17-02-2011, 15:08
teraz mnie rozbawiles. czlowiek Ci daje dobra rade a Ty z ot wyjezdzasz, wiesz wogole co to jest???

Tak mysle ze to maglownica kup w ciemno a potem zobacz dopiero co sie popsulo.